Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو هفته‌ی کلیدی برای استرلینگ؛ او می‌ماند یا می‌رود؟+ عکس

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
رحیم استرلینگ می‌خواهد که در دو هفته آینده؛ ماندن یا رفتن‌اش از سیتی مشخص شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رحیم استرلینگ قصد دارد تا در دو هفته پیش رو تصمیم در مورد آینده‌اش را مشخص سازد که با آن یا در سیتی خواهد ماند یا به تیم جدید خواهد پیوست.
استرلینگ 27 ساله که فعلا در تعطیلات جامائیکا به سر می برد، می‌خواهد در صورت تصمیم به جدایی، برای تمرینات پیش فصل با باشگاه جدیدش آماده باشد.
استرلینگ پیشنهاد قرارداد از سیتی دارد در حالی‌که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است اما می‌داند که دو باشگاه بزرگ اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید نیز به او علاقه دارند.
در سوی دیگر اما طبق گزارش "اسکای اسپورت" ستاره‌ی انگلیسی یکی از اهداف اصلی چلسی است اما هنوز هیچ تماس رسمی بین استرلینگ و این تیم وجود نداشته است.
انتظار می‌رود آبی‌ها پس از تکمیل انتقال قرضی روملو لوکاکو به اینترمیلان، در مورد علاقه‌ شان قاطع‌تر عمل کنند.
استرلینگ مسئولیت بیشتری می‌خواهد و باید یک شروع کننده قابل اعتماد و منظم در بازی‌های بزرگ باشد نه موقعیتی که در سیتی دارد.
سیتی تابستان گذشته به او این شانس را داد که اتحاد را ترک کند، زمانی که آنها در تلاش بودند تا هری کین مُهاجم تاتنهام را به خدمت بگیرند اما گزارش شده که استرلینگ پیشنهاد قرارداد "پول نقد به علاوه استرلینگ" برای کین را رد کرد که باعث می‌شد او به اسپرز منتقل شود.
سیتی در حال بررسی فروش است زیرا به دنبال خرج 100 میلیون پوندی پیشنهادش برای کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد و مارک کوکورلا از برایتون است.
در همین حال بارسلونا خواهان برناردو سیلوا هافبک سیتی است اما پپ گواردیولا برای بازیکن پرتگالی ارزش زیادی قائل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала