لهستان به دلیل موضع در قبال روسیه، برای مکرون و شولتز "مشکل" آماده می کند

© AP Photo / Natacha PisarenkoПремьер-министр Италии Марио Драги, президент Франции Эммануэль Макрон , канцлер Германии Олаф Шольц и Владимир Зеленский во время встречи в Киеве
Премьер-министр Италии Марио Драги, президент Франции Эммануэль Макрон , канцлер Германии Олаф Шольц и Владимир Зеленский во время встречи в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
فارین پالیسی: فرانسه و آلمان به دلیل تمایل به مشارکت با روسیه، رهبری اتحادیه اروپا را به لهستان واگذار خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگر Eoin Drea در مقاله ای برای مجله فارین پالیسی می نویسد که تمایل امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و اولاف شولز، صدراعظم آلمان برای بازگشت به شراکت با روسیه می تواند منجر به افزایش نقش کشورهای اروپای شرقی به رهبری لهستان در اتحادیه اروپا شود. .
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد که موقعیت پاریس و برلین دلیل بی اعتمادی قابل توجهی از سوی اعضای شرقی اتحادیه اروپا به آنها شد. در این زمینه، لهستان در حمایت از اوکراین پیش قدم شده است.
به گفته وی، سران کشورهای اروپای شرقی می توانند از مجارستان الگوبرداری کنند که بارها تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا را مسدود کرده است. تاکید می شود که تغییر موازنه قوا به شرق ممکن است توانایی اتحادیه اروپا را برای دستیابی به اجماع در تصمیم گیری کاهش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала