Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حواشی مرگ دیگو؛ 25سال زندان در انتظار عاملان مرگ مارادونا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارادونا
مارادونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
مقصران مرگ اسطوره فوتبال آرجنتین ودنیا محاکمه خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال، در 25 نوامبر سال 2020 میلادی در تنهایی و هنگامیکه پس از جراحی مغز و اعصاب دوران نقاهت را می‌گذراند، روی تخت پزشکی خود در اقامتگاهی در شمال بوئنوس آیرس و بر اثر حمله قلبی- تنفسی درگذشت.
حکم دادگاه اسطوره آرجنتینی که روز چهارشنبه علنی شد، نشان می‌دهد که دادستان‌ها در تلاشند تا 8 پزشک متخصص به قتل شبه عمد متهم شوند.
دادستان‌ها ادعا می‌کنند که مرگ مارادونا در سال 2020 نتیجه قصور پزشکان و مراقبان او بود که متهم به کاستی در مراقبت از او در حین بهبودی در خانه پس از عمل جراحی شدند.
کارشناسان دریافتند که این گروه، مارادونا را برای دوره‌ای طولانی و دردناک که منجر به مرگ او شده، تنها گذاشته و به سرنوشت خود رها کرده بودند.
متهم این پرونده جراح مغز و اعصاب و پزشک خانواده (لئوپولدو لوکه)، روانپزشک (آگوستینا کوساچوف)، روانشناس (کارلوس دیاز)، هماهنگ کننده بخش پزشکی (نانسی فورلینی)، هماهنگ کننده بخش پرستاری (ماریانو پرونی)، پرستاران (ریکاردو آلمیرون و داهیانا مادرید)، و پزشک بالینی (پدرو پاگلو) هستند.
دادستان این افراد را به نقض قوانین و بی احتیاطی متهم کرده‌اند. آنها در معرض مجازات‌هایی از هشت تا 25 سال زندان هستند. البته تا امروز که همه این افراد این اتهامات را رد کرده‌اند و هیچ‌یک نیز در بازداشت موقت نیستند.
مرگ مارادونا طرفداران این فوق ستاره را در سراسر جهان شوکه کرد و هزاران نفر در میان سه روز عزای ملی، در کاخ ریاست جمهوری در بوینس آیرس، در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала