Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ رونالدو به فکر بازگشت به یووه+ عکس

© AFP 2023 / ALBERTO LINGRIAرونالدو و بونوچی
رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
خورخه مندز ایجنت کریستیانو رونالدو در میان نگرانی‌های اخیر منچستریونایتد پیشنهاد انتقال این بازیکن به یوونتوس را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو سوپراستار احتمالا به یوونتوس بازخواهد گشت زیرا خورخه مندس ایجنتش پیشنهاد بازگرداندن او را به غول ایتالیایی را داده است.
این بازیکن تنها یک فصل می‌شود (تابستان گذشته) که یوونتوس را ترک کرد و به خانه‌ی سابق‌اش (اولدترافورد) برگشت. علی‌رغم یک فصل موفق از نقطه نظر شخصی – 24 گل در تمامی رقابت‌ها - شیاطین سرخ شرایط بسیار بدی را تحمل کردند.
آنها با هدایت رالف رانگنیک تنها تا رده ششم برسند و این فصل از نظر امتیاز بدترین فصل آنها در تاریخ لیگ برتر بود. در این میان، خود مهاجم نگران نبودن باشگاه در نقل و انتقالات است و در صورت عدم بهبود وضعیت، می‌تواند به دنبال خروج باشد.
اسپورت ادعا می‌کند، مندز پیشنهادی را در خصوص احتمال بازگشت این بازیکن 37 ساله به تورین به یووه داده است. طبق گزارشات، این حرکتی نیست که یوونتوس کاملاً آن را رد کرده باشد، اگرچه شک و تردیدهایی در مورد این‌که آیا آنها قادر به تکمیل قرارداد هستند وجود دارد.
گفته می‌شود که رونالدو برای این‌که بتواند مجدداً با باشگاه سابق‌اش قرارداد امضا کند، باید میزان دستمزدش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اگر او این کار را انجام دهد، احتمالاً تبدیل به دومین شیطان سرخی می‌شود که در تابستان امسال برای یوونتوس قرارداد می‌بندد، در حالی که پل پوگبا هافبک این تیم نیز در آستانه بازگشت به باشگاه سابقش پس از پایان قراردادش در اولدترافورد است.
به نظر می‌رسد که مکس آلگری سرمربی یوونتوس نیز ایده‌های دیگری در مورد تجارت نقل و انتقالات تیمش در تابستان امسال دارد. جزئیات بیشتر این است که این مرد ایتالیایی شخصاً برای نیمار وینگر برزیلی در میان تردیدها در مورد آینده بلندمدت او در پاریسن‌جرمن درخواست داده است.
با این حال، مانند رونالدو هرگونه انتقال به یوونتوس گران خواهد بود و دستمزد ستاره سابق بارسلونا مانع از آن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала