Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالک سابق نیوکاسل به دنبال خرید دربی کانتی+ عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
مایک اشلی مالک سابق باشگاه نیوکاسل یونایتد قصد خرید باشگاه دربی کانتی را دارد و حتی برای این کار، پیشنهاد افزایش ارائه داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی از انگلیس می‌رسد که مایک اشلی مالک سابق باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد؛ با سپرده گذاری 50 میلیون پوندی برای خرید باشگاه دربی کانتی و ورزشگاه پراید پارک، گام بعدی را نیز برداشت و با رقم افزایشی می‌خواهد این باشگاه بحران زاده را در اختیار بگیرد.
او و گروهش می خواهند که برای رقابت با اندرو اپلبی برسر تصاحب باشگاه رقابت کنند و برای این‌کار آنها به کوانتوما مدیران دربی کانتی، از برنامه‌های خود برای تصاحب باشگاه جهت نجات آن از انحلال، اطلاع دهند.
تلگراف مدعی‌ست که RPC وکلای اشلی، رقم 50 میلیون پوند را برای خرید باشگاه لیگ یک که از سپتامبر سال گذشته اداره می‌شود، کنار گذاشته‌اند.
همچنان در این گزارش آمده که قرارداد خرید باشگاه لیگ یک (که توسط وین رونی اداره می‌شود) شامل باشگاه و ورزشگاه آن می‌گردد که هنوز مالک‌اش مل موریس رییس قبلی است.
تلگراف در ادامه ادعا می‌کند که اشلی در مورد خرید باشگاه "بسیار جدی" است، اما نگران است که با توجه به این‌که کوانتوما مشتاق به تصاحب این باشگاه می‌باشد، ممکن است خیلی دیر باشد.
طبق گزارش‌ها، بخشی از معامله اشلی برای خرید دربی شامل هیچ هزینه‌ای برای اجاره پارک پراید نمی‌شود. او همچنین برای یک دهه آینده هیچ پولی از باشگاه خارج نخواهد کرد تا به تیم کمک کند دوباره روی پای خود بیایستد.
پیشنهاد اشلی یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که اپلبی (از سال 2008 تا 2015 رییس دربی بود) پس از کناره گیری کریس کرشنر پیشنهاد رسمی برای خرید باشگاه ارائه کرد.
تلگراف همچنین هفته گذشته گزارش داد که اپلبی در ماه جنوری قبل از شکست مذاکرات، با یک معامله برای خرید رامز موافقت کرده بود، او در ماه اکتوبر علاقه خود را برای خرید دربی ثبت کرده بود.
پس از این‌که کرشنر رسما پیشنهاد خود را در روز دوشنبه پس گرفت، کوانتوما در حال تلاش برای یافتن خریدار است و با شروع فصل جدید لیگ یک که از 30 جولای شروع می‌شود، رامز در موقعیت بالقوه خطرناکی قرار می‌گیرد.
اردوگاه کرشنر هنوز در مورد چشم انداز او برای تکمیل یک معامله تا آخر هفته صحبت می‌کرد، اگرچه تردیدهای جدی در مورد توانایی او برای انجام این کار وجود داشت.

البته در بیانیه‌ای از کوانتوما آمده است: "قبل از نهایی شدن فروش، نیاز فوری به تضمین آینده کوتاه مدت باشگاه، اجازه قرارداد با بازیکنان، صدور تکت‌های فصلی برای فروش و تضمین قراردادهای تجاری وجود دارد. بهترین نیت ما برای پایان دادن به عدم اطمینان برای کارکنان و حامیان در اسرع وقت است. ما در حال گفتگوهای بسیار مثبت و سازنده با طرف‌های علاقه مند در رابطه با الزامات کوتاه مدت هستیم و مطمئن هستیم که این بحث‌ها منجر به فروش پس از آن می‌شود که آینده بلند مدت باشگاه را تضمین می‌کند. باشگاه فرصت تجملاتی را ندارد و بنابراین، حتی بدون ضرب‌الاجل‌های سخت، آینده باشگاه باید خیلی زود تضمین شود."

شاگردان رونی قرار است روز دوشنبه برای تمرینات پیش فصل برگردند ولی تنها با پنج بازیکن ارشد در آن حضور خواهند داشت.
روسای لیگ فوتبال متعهد شدند که نقش بیشتری در مذاکرات فروش داشته باشند، اما تاکنون به دلیل قراردادهای محرمانه پیوسته به پیشنهادهای مختلف ناامید شده اند.
دربی که فصل بعد با 15 امتیاز جریمه شروع می‌کند، با پرداخت حداقل 25 میلیون پوند به طلبکاران موافقت کند، مگر این‌که پیشنهاد دهنده موفق شود. آنها در فصل گذشته پس از کسب 21 امتیاز از چمپیونشیپ سقوط کردند. (12 امتیاز برای ورود به مدیریت و 9 امتیاز به دلیل تخلفات مالی تاریخی.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала