هشدار جدی مسکو به واشنگتن

© AP Photo / Gervasio Sanchezاستخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک
استخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه: مسکو از واشنگتن خواست تا از استخدام ملیشه ها برای نیروهای مسلح اوکراین جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشته است که روسیه قاطعانه از ایالات متحده می خواهد که استخدام آشکار ملیشه ها توسط سفارت اوکراین در ایالات متحده را متوقف کند، که می تواند منجر به عواقب بین المللی غیرقابل پیش بینی و وخیم شود.
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
امریکا کشته شدن یک مزدورش را در اوکراین تأیید کرد
به گفته نماینده وزارت خارجه روسیه، با همدستی کاخ سفید و سازمان‌های اطلاعاتی امریکا، شهروندان امریکایی جذب و به اوکراین و دونباس فرستاده می‌شوند تا در عملیات‌های خصمانه در کنار قوای مسلح اوکراین شرکت کنند.
زاخارووا تاکید کرد که فعالیت های سفارت اوکراین در زمینه استخدام آزاد مغایر با کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک 1961 است. به گفته وی، تنها رسانه های امریکایی گزارش می دهند که پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، حدود 20000 شهروند امریکایی برای جنگ در کنار کیف اعلام آمادگی کردند و نمایندگی دیپلماتیک اوکراین بیش از 6000 درخواست را به طور رسمی ثبت کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما همدستی مقامات امریکا در چنین فعالیت‌ها را دلیل دیگری می‌دانیم که واشنگتن علاقه‌ای به حل و فصل بحران اوکراین ندارد، بلکه برعکس، به دنبال دامن زدن به درگیری با هدف شکست استراتژیک روسیه است.
پیش از این گزارش شده بود که ملیشه ها محکوم به اعدام در DPR، در حال آمادگی برای ارائه درخواست عفو هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала