ایالات متحده بودجه نظامی را 37 میلیارد دالر افزایش می‌دهد

© Photo / TtarasiukЗдание Капитолия в Вашингтоне
Здание Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان امریکا از پیشنهاد افزایش 37 میلیارد دالری هزینه‌های وزارت دفاع این کشور حمایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان امریکا پیش‌نویس بودجه دفاعی این کشور برای سال 2023 را اصلاح کرد و آن را 37 میلیارد دالر افزایش داد که شامل افزایش کمک نظام به اوکراین به یک میلیارد دالر می‌شود.
براساس اولین پیش‌نویس بودجه ارائه شده توسط کمیته در روزه دوشنبه، هزینه کمک نظامی به اوکراین در سال مالی 2023 حدود 450 میلیون دالر برآورد شده است. براساس این سند، به وزیر دفاع امریکا را قادر می‌سازد به روی "ارائه پشتیبانی در زمینه اطلاعات و امنیت از دولت اوکراین" تمرکز داشته باشد.
اصلاحیه 37 میلیارد دالری قانون مجوز دفاع ملی سالانه امریکا (NDAA) با 42 رأی موافق و 17 رأی مخالف در کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان تایید شد.
پیش‌نویس بودجه دفاعی در مجلس نمایندگان امریکا روز دوشنبه 20 جون تصویب شد. این سند همچین برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از متحدان واشنگتن در منطقه آسیا-اقیانوسیه و اروپا، از جمله بودجه برای ابتکار اقیانوس آرام، ابتکار بازدارندگی اروپا و ابتکار امنیت بالیتک ارائه می‌کند.
پیش نویس بودجه دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه 20 ژوئن ارائه شد. این سند همچنین برنامه های مختلفی را برای حمایت از متحدان واشنگتن در منطقه آسیا-اقیانوسیه و اروپا، از جمله بودجه برای ابتکار اقیانوس آرام، ابتکار بازدارندگی اروپا و ابتکار امنیت بالتیک را فراهم می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала