Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا سکوی پرشِ کونده به سمت جام جهانی+ عکس

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl momento del choque del jugador del Barcelona, Lionel Messi, con el defensa del Sevilla, Diego Carlos
El momento del choque del jugador del Barcelona, Lionel Messi, con el defensa del Sevilla, Diego Carlos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
ژول کونده با وجودی که می‌داند باشگاه‌های زیادی به دنبال او است اما دوست دارد برای رفتن به جام جهانی؛ به نیوکمپ منتقل شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژول کونده که در به عنوان گران‌ترین خرید سویا در سوم جولای 2019 به لالیگا منتقل شد، 20 سال داشت اما به خاطر درخشش‌ خود در ترکیب بوردو، توانست تیم اسپانیایی را دوق زده کند.
حالا بعد از سه سال و 134 بازی احتمالا او با قیمت بالاتری از سویا به استمفوردبریج خواهد رفت که تقریبا دوبرابر قیمتی است که سویا به بوردو پرداخت نموده بود.
البته این چیزی است که چلسی حاضر است برای کونده بپردازد زیرا توماس توخل با از دست دادن آنتونی رودیگر، کریستنسن و احتمالا آزپیلیکوئتا؛ به دنبال جانشین توانمند و قابل اعتماد است اما این بازیکن فرانسوی بارسای ژاوی را بیشتر از لیگ برتر دوست دارد و مهم نیست که چقدر تلاش خواهد شد تا او را به نیوکمپ ببرند.
این بازیکن و ایجنتش از قبل می‌دانند که اولویت شان سرمربی بارسا است چون کونده از مهار کننده‌ قوی و نیرومند ناپولی (کولیبالی) پیشی می‌گیرد. کونده همچنین می‌داند که با توجه به لیست بلندبالای تیم فرانسوی از مدافعان میانی بسیار خوب، ترکیب 23 نفره برای قطر برای او دشوار خواهد بود.
فوتبالیست‌ها می‌دانند که هیچ ویترین جهانی بهتر از بارسا برای دیده شدن، نشان دادن ویژگی‌های خود و دشوار کردن تصمیم برای دیدیه دشان وجود ندارد. همین یک سال پیش، کونده اولین بازی خود را با 'آبی‌ها' انجام داد و از آن زمان، تقریباً در همه تماس‌ها شرکت کرده است. اما بارسا بهترین سکوی پرشی برای بازیکنی خواهد بود که ژاوی او را به عنوان یک کارت جدی و درست می‌بیند.
حالا این بازکن برای آلمانی یک امضای گران و پیچیده است ولی سرمایه گذاری است که پروژه را بسیار تقویت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала