Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "کارمن با فرانسه تمام نشده است"+ عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که کار با تیم ملی فرانسه به پایان نرسیده اما او پیشنهاد پی‌اس‌‌جی را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در روزهای گذشته بسیاری از رسانه‌ها از زین الدین زیدان به عنوان گزینه‌ی جدی نیمکت هدایت پاریسن‌جرمن یاد کردند اما این‌گونه نشد و او نپذیرفت.
او که در تازه‌ترین صحبت‌هایش به اولویت دوره‌ی جدید مربیگری خود اشاره کرده و اظهار داشت که پیشنهاد پاریسی‌ها را به خاطر تیم مدنظرش رد کرده است.
این بازیکن فرانسوی اخیراً تمایل خود را برای ادامه مربیگری باز کرده و در حالی‌که مقصد احتمالی مشخص نیست، به نظر می‌رسد زیدان به این موضوع اشاره کرده که ترجیح می‌دهد با فرانسه باشد.
با این حال، زیدان از تیم ملی فرانسه به عنوان اولویت دوره جدید مربیگری‌اش یاد کرد.

او به عنوان بخشی از گزارش ویژه‌ی جشن تولد 50 سالگی‌اش به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: "کار من با من خروس‌ها تمام نشده است. البته می‌خواهم این کار را انجام دهم. امیدوارم یک روز [سرمربی فرانسه] باشم. چه زمانی؟ این به من مربوط نیست. اما من می‌خواهم با تیم ملی فرانسه به دور کامل بروم. من به عنوان یک بازیکن با این تیم فرانسوی آشنا شدم. و این بهترین اتفاقی است که برای من افتاده است. اما واقعا! فوق العاده است. بنابراین، از زمانی‌که من آن را پشت سر گذاشتم و اکنون مربی هستم، تیم فرانسه محکم روی سر من لنگر انداخته است."

او در ادامه در باره موفقیت دشان گفت: "من نمی‌دانم. اگر باید انجام شود، در آن زمان انجام می‌شود یا نه. وقتی می‌گویم می‌خواهم روزی هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرم، این را فرض می‌کنم. در حال حاضر یک تیم ایجاد شده است. با اهداف شان اما اگر بعداً فرصت پیش آمد، من آنجا خواهم بود. باز هم به من مربوط نیست. عمیق‌ترین آرزوی من آنجاست. تیم ملی فرانسه زیباترین چیزی است که وجود دارد."

زیدان پس از جدایی از مادرید در ماه می گذشته، یک سال است که تیم ندارد. از زمانی که او به سمت بیکاری قدم گذاشت، با تعدادی از مشاغل برجسته از جمله PSG مرتبط بوده است.
موندو دپورتیوو مدعی شد که زیدان به سرعت به عنوان جانشین پوچتینو در نظر گرفته شد و قبل از پرواز به قطر، این موضوع بسته شد.
در آنجا گفته می‌شود که او با مدیران باشگاه ملاقات کرده تا جزئیات قراردادش را مشخص کند و در مورد برنامه‌های فصل آینده صحبت کند - اگرچه مذاکرات بعداً به شکست انجامید.
با این حال، گویا گالتیه آماده است تا هدایت قهرمان لیگ 1 را بر عهده بگیرد و گفته می‌شود PSG با او به توافق نیز نزدیک است.

اما زیدان از رد احتمال سرمربیگری تیم پاریسی خودداری کرد زیرا به اکیپ گفت: "هرگز هرگز. مخصوصاً وقتی این روزها مربی هستید. زمانی که بازیکن بودم، تقریباً هر باشگاهی را می‌توانستم انتخاب کنم. به عنوان یک مربی، پنجاه باشگاه وجود ندارد که بتوانم به آنها بروم. دو سه احتمال وجود دارد. اگر به یک باشگاه برگردم، برای بردن است. این را با کمال احترام می‌گویم. به همین دلیل است که من نمی‌توانم جایی بروم."

در همین حال، RMC Sport مدعی شد که زیدان قرار است بعد از جام جهانی 2022 سرمربی تیم ملی فرانسه شود و به همین دلیل پیشرفت های پی اس جی را رد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала