Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جدید بارسلونا به بایرن برای خرید لواندوفسکی

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای خرید لواندوفسکی پشنهاد جدیدی برای بایرن مونیخ ارائه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی از چند پیش با رد پیشنهاد باواریایی‌ها برای تمدید قراردادش، موضع خود را برای ترک مونیخی‌ها مشخص کرد، اما باشگاه آلمانی همواره بر اینکه با فروش او مخالف است تأکید داشته است.
با این حال با ورود سادیو مانه به جمع باواریایی‌ها، امکان تغییر موضع باشگاه وجود دارد به خصوص که تنها یک فصل دیگر از قرارداد لواندوفسکی باقی مانده است و نگه داشتن او در آلیانتس آره‌نا برخلاف میلش به منزله از دست دادن او به‌عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری خواهد بود.
باشگاه بارسلونا برای خرید این ستاره لهستانی چندین بار برای باشگاه آلمانی پیشنهاد ارائه کرد اما با پاسخ منفی بایرن مونیخ مواجه شده است. با پیوستن سادیو مانه به بایرن مونیخ، اکنون گفته می‌شود شانس جدایی لواندوفسکی بیشتر شده است.
از همین‌رو، بارسلونا پیشنهاد جدیدی برای باشگاه بایرن مونیخ برای روبرت لواندوفسکی ارائه کرده است. طبق گزارش‌ها، ارزش این پیشنهاد 35 میلیون یورو است که با پاداش ها به حداکثر 40 میلیون یورو می رسد.
آبی اناری ها نخستین پیشنهاد خود برای لواندوفسکی را در پایان ماه می ارائه کرده بود که باشگاه آلمانی به آن پاسخی نداد. فابریتزیو رومانو نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد به نظر می رسد این پیشنهاد هنوز برای بایرن مونیخ کافی نیست.
مهاجم اما امیدوار است تا به نیوکمپ برود و انتظار می رود برای انتقال تلاش کند. او ممکن است حتی تا آنجا پیش برود که پیش فصل تیم را به نوعی تحریم کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала