اروپا به زغال سنگ روی می‌آورد و برای زمستان سخت آماده می‌شود

© Sputnik / Vitaly PodvitskiЕвропа возвращается к углю и готовится к суровой зиме
Европа возвращается к углю и готовится к суровой зиме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
نسخه یونایی Proto Tema در مقاله‌ای می‌نویسد، اروپا مجبور است تولید زغال سنگ را افزایش دهد و به دلیل تهدید توقف تامین گاز از روسیه به کشورهای اروپایی، خود را برای زمستان سخت آماده می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله آمده است: "در اروپا، آنها شروع به فهمیدن این مساله کرده‌اندکه پس از یک دوره فشار اقتصادی و تحریم‌ها بر مسکو، که تاکنون هیچ اثر قابل توجهی نداشته‌ است، ولادیمیر پوتین، اساسا برای "پاسخ دادن" از انرژی استفاده می‌کند و این امکان وجود دارد که به‌طور کامل شاید در هفته‌های آینده، تامین گاز به کشورهای اروپا را با تمام عواقب ناشی از آن متوقف کند، زیرا استقلال انرژی از مسکو نیاز به مدت طولانی دارد".
این مقاله خاطرنشان می‌کند که بسیاری از کشورهای به دنبال راه‌هایی برای مداخله در بازار انرژی هستند، به‌ویژه، اعمال محدودیت‌ها و اقدامات اضطراری حمایت دولتی، و حتی درخواست برای استفاده کمتر از تهویه مطبوع، همانطور که اورسولا فون در لاین، رئیس‌ کمیسیون اروپا گفت.
این نشریه خاطرنشان می‌کند که تورم یک شکل بزرگ در اقتصاد اروپا است، در حالی‌که واضح است که ماه‌های آینده به‌ویژه سخت خواهد بود، زیرا جنگ اقتصادی با روسیه تشدید می‌شود و مسکو می‌توان در برابر تحریم‌های غرب مقاومت کند. در روزهای اخیرا، او (مسکو) به "اقدامات تلافی جویانه" مانند کاهش 40 درصدی گاز روسیه به اروپا تصمیم گرفته است.
نسخه یونایی یادآور می‌شود که این احتمال وجود دارد که مسکو برای کاهش حتی بیشتر اقدام کند (در برخی کشورها تامین گاز را به طور کامل متوقف و در برخی دیگر تا 60 درصد یا بیشتر کاهش خواهد داد)، این که اروپا هنوز راه درازی برای دستیابی به استقلال انرژی از روسیه در پیش دارد، سناریوهای کابوس‌آمیز را برای هفته‌های آتی و به‌ویژه برای زمستان تشدید می‌کند.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала