Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف یوونتوس از جذب دیماریا

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دیماریا
آنخل دیماریا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
باشگاه یوونتوس از جذب آنخل دیماریا منصرف شد زیرا ستاره آرجانتینی مدت زیادی می‌شود که به پیشنهاد این باشگاه پاسخی نداده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که آنخل دیماریا اعلام کرد که با باشگاه پاریسن‌جرمن تمدید نخواهد کرد و از این باشگاه جدا می‌شود، باشگاه یوونتوس به این بازیکن آرجانتینی پیشنهاد ارائه داد و امیدوار بود وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.
دیماریا اما با وجود سپری شدن یک ماه از دریافت پیشنهاد یوونتوس، به این تیم ایتالیایی پاسخ مثبت و یا منفی نداده و بیانکونری‌ را در انتظار گذاشته است.
با وجودی که دو طرف تا حالا در این مورد هیچ خبری منتشر نکرده‌اند، گاتزتا دلو اسپورت ادعا می‌کند که بیانکونری از صبر برای این بازیکن دست کشیده و به دنبال گزینه‌های دیگر است.
براساس این گزارش، انتظار می رود هدف بعدی بانوی پیر دومینیکو براردی از ساسولو باشد. براردی برخلاف دی ماریا که هزینۀ در پی ندارد، برای یوونتوس نزدیک به 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
ستاره 27 ساله و ایتالیایی ساسولو، به طور قابل توجهی جوانتر از دیماریای 34 سال است و می‌تواند برای سال‌های طولانی در تورین بدرخشد و به یوونتوس در کسب افتخارات کمک کند.
گفته می‌شود که دیماریا منتظر پیشنهاد بارسلونا است و می‌خواهد برای یک سال در این تیم بازیکن کند و پس از جام جهانی، به زادگاهش برگردد و در آن‌جا از فوتبال خداحافظی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала