Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن تسلیم شدنی نیست؛ لوا 50 میلیون یورو+ عکس

© REUTERS / STRINGERمباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال
مباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
در حالی‌که بارلسونا به شدت در تلاش جذب لواندوفسکی است اما بایرن قصد ندارد قیمت او را کاهش بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ روبرت لواندوفسکی به شکلی نه یک شکلی همه را متقاعد کرده که می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود.
ولی در سوی مقابل باشگاه آلمانی نمی‌خواهد تحت فشار قرار بگیرد و او را اجازه بدهد و برای ماندن وی پای حرف‌اش ایستاده است.
باواریایی‌ها ارزش ستاره پولندی شان را 50 میلیون پوند تعیین کرده‌اند و حاضرنیستند این رقم را کاهش بدهد و این همان چیزی است که پس از دومین پیشنهاد بارسا یک بار دیگر به آنها اطلاع داده شده است.
مذاکرات در نیوکمپ سخت‌تر از حد انتظار پیش می‌رود، زیرا آنها امیدوار بودند که موضع این بازیکن تا حدودی تأثیر بگذارد. علی‌رغم این قاطعیت، بارسلونا همچنان محتاطانه به تحقق این قرارداد خوشبین است.
رسانه‌های مختلف پولندی و آلمانی در چند ساعت اخیر مدعی شده‌اند که بارسلونا پیشنهاد جدید و دومی را برای لواندوفسکی ارائه کرده است.
ارقامی که مشخص شده 35 میلیون یورو ثابت به اضافه 5 میلیون یورو متغیر است. این پیشنهاد در دفاتر بایرن که مدیران آن ناراحت هستند و می خواهند فشار را حفظ کنند، ناکافی تلقی شده است.
آنها نیازی به فروش او ندارند و علاوه بر این، بازیکن و عدم تمایل او به صحبت را درک نمی‌کنند. نارضایتی از بازیکن پولندی به دلیل تصمیم ثابت او برای تمدید نکردن قرارداد و همچنین امضای قرارداد با بارسا در تابستان وجود دارد.
این مهاجم کهنه کار که در ماه آگوست 34 ساله خواهد شد، تا جون 2023 با باشگاه باواریایی قرارداد دارد و امیدوار است پس از 8 سال موفقیت آمیز با این باشگاه، سرانجام مسئولان بایرن جدایی او را تسهیل بخشند. کاری که فعلاً به نظر نمی‌رسد مایل به انجام آن باشند. آنها اما ارزش‌اش را برای این بازیکن از مرز 50 میلیون یورو پایین نمی‌آورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала