Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بودجه 200 میلیونی در اختیار توخل برای تقویت شیران لندنی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
مالکان جدید باشگاه چلسی برای تقویت این تیم در تابستان، 200 میلیون پوند بودیجه در نظر گرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی تلگراف مدعی شده که مالکان جدید باشگاه چلسی برای تقویت این تیم در بازار پیش رو، مبلغ 200 میلیون پوند در اختیار توماس توخل قرار می‌دهند تا بتواند 6 خرید جدید از قبل وعده داده شده را خرید کند.
آبی‌ها پس از تصاحب 4.25 میلیارد پوندی توسط کنسرسیومی به رهبری تاجر آمریکایی "تد بوهلی" تحت مالکیت جدید قرار گرفتند و این مرد قصد دارد بودجه هنگفتی را هزینه کند تا تیم را بازسازی نماید.
یکی از بازیکنانی که در رادار سرمربی آلمانی قرار دارد، مدافع یوونتوس ماتیس دی لیخت است و بعید است که بازیکن هالندی قرارداد جدیدی در تورین امضا کند.
ژول کونده مدافع سویا نیز هدف آبی‌ها بوده است.
در همین حال، آنها قرار است در پست دفاع کناری خود را تقویت کنند. آبی‌ها ممکن است برای جذب جاناتان کلاوس مدافع راست لنز که در لیگ 1 تاثیرگذار بوده، اقدام کنند.
توخل با جدایی روملو لوکاکو که با قراردادی قرضی به اینترمیلان پیوسته، می‌خواهد برخی مهاجمان را مورد بررسی قرار دهد.
یکی از آنها رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی است که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با قهرمان لیگ برتر باقی مانده است. از دیگر مهاجمانی که نام برده می‌شود، هم تیمی استرلینگ، گابریل ژسوس، ریچارلیسون مهاجم اورتون و عثمان دمبله وینگر بارسلونا که به زودی قرارداد ندارد، هستند.
البته این اتفاق در حالی شکل می‌گیرد که چلسی باید با موجی از جدایی‌ها کنار بیاید.
"تد بوهلی" به طور موقت به سمت رییس و مدیر ورزشی استمفورد بریج رفته و باید تغییراتی در ساختار باشگاه ایجاد کند.
مارینا گرانوفسکایا مدیر قدیمی باشگاه پس از کناره‌گیری بروس باک رییس سابق باشگاه را ترک کرد. آبی‌ها به دنبال جذب مایکل ادواردز مربی سابق نقل و انتقالات لیورپول هستند که پشت برخی از خریدهای برتر سرخ‌ها نقش داشت.
او بازیکنانی مانند محمد صلاح، سادیو مانه و ویرجیل فن دایک را به آنفیلد جذب کرد اما مرسی‌ساید را ترک کرد تا از بازی استراحت کند.
در همین حال، چلسی ممکن است تعدادی از بازیکنان خود را از دست بدهد، زیرا قبلا آنتونیو رودیگر به رئال مادرید پیوسته و آندریاس کریستنسن به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود.
همچنان در مورد آینده کاپیتان سزار آزپلیکوئتا، مارکوس آلونسو، تیمو ورنر، حکیم زیاش، کریستین پولیشیچ و کپا آریزابالاگا نیز نامشخصی وجود دارد.
عمق ترکیب برای توخل مهم است، زیرا قانون جدید پنج تعویض در فصل آینده اجرا می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала