Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ رونی از دربی کانتی استعفا کرد+ عکس

© REUTERS / Phil NobleWayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017
Wayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
بعد از قوط دربی کانتی به لیگ یک؛ وین رونی از هدایت این باشگاه رسما استعفا کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آن‌که سقوط تیم دربی کانتی به لیگ یک قطعی شد، وین رونی رسما از هدایت این تیم کناره‌گیری نمود.

ستاره سابق من‌یونایتد با انتشار بیانیه‌ی اظهار داشت: "من در طول تابستان پیگیری کردم که وضعیت باشگاه در مورد مالکیت آن چگونه پیش می‌رود. من با مدیران دیدار کردم تا تصمیم خود را برای ترک باشگاه به آنها اطلاع دهم. آنها سعی کردند من را در غیر این صورت متقاعد کنند، اما تصمیم من گرفته شد.."

دربی کانتی که فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی به شدت جریمه شده بود، در مرحله فروش است ولی تا هنوز مالک جدید آن مشخص نیست.

در ادامه بیانیه‌ی رونی آمده است: "زمانی که من در اینجا حضور داشتم، هیجانات، با پستی و بلندی‌ها همراه بود، اما باید بگویم که از این چالش لذت بردم. من معتقدم که باشگاه باید با فردی با انرژی تازه اداره شود و کسی تحت تاثیر چه چیزی قرار نگرفته باشد. این اتفاق در 18 ماه گذشته رخ داده است. دوران حضورم در دربی را با علاقه به یاد خواهم آورد. هرگز آنچه را که اینجا تجربه کردم را فراموش نمی‌کنم."

رونی در سال 2020 به عنوان بازیکن-مدیر وارد دربی کانتی شد و در نهایت به عنوان سرمربی انتصاب یافت تا فصل گذشته این تیم را نجات دهد. پنالتی‌های امتیازی منجر به سقوط قوچ‌ها به لیگ یک گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала