Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عبور مسی از رکورد فروش پیراهن‌های رونالدو+ عکس

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
لیونل مسی سرانجام از رکورد فروش پیراهن‌های کریستیانو رونالدو عبور کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی فوق ستاره‌ی پاریسن‌جرمن جدا از تلاش‌هایش در زمین حالا رکورد جدیدی را با پاریسی‌ها به ثبت رساند و باشگاه از شهرت فوق ستاره‌اش به خوبی سود برد و فروش پیراهن‌های او از سقف تعیین شده خارج شد.
فاش شده که باشگاه در فصل گذشته برای اولین بار بیش از یک میلیون لباس تولید کرد که پیراهن شماره 30 مسی بیش از 60 درصد این رقم را تشکیل می‌داد.
این اولین مورد برای هر بازیکنی در این ورزش است که بر کشش مداوم او در فروشگاه‌ها تأکید می‌کند.
شاهکار او همچنین به این معنی است که فروش لباس‌های او از کریستیانو رونالدو که تابستان گذشته برای دومین دوره به منچستریونایتد بازگشت، پیشی گرفت.
به طور باورنکردنی، تاپ‌های ماکت رونالدو تا سپتامبر گذشته یونایتد را به 187 میلیون پوند رساند، اگرچه مسی در طول مدت حضورش در پاریس در جدول بالا رفت تا از او پیشی بگیرد. همچنین یونایتد دیگر باشگاهی نیست که بیشترین پیراهن‌ها را می‌فروشد و برعکس این پی‌اس‌جی است که در صدر قرار دارد.
در ساعاتی پس از تایید پیوستن مسی به پی‌اس‌جی پس از جدایی از بارسلونا، تقریباً 1 میلیون یورو (857 میلیون پوند) تنها از فروش پیراهن‌ها به دست آمد.
سرمایه‌داران لیگ 1 فروشگاه رسمی خود را به شانزلیزه منتقل کردند تا سرعت خود را دو برابر کنند و سطح در دسترس آنها را بیشتر از حد معمول سازد.

مارک آرمسترانگ مدیر ارشد شراکت PSG به مارکا گفته: "تقاضا 30 تا 40 درصد افزایش یافته و واقعاً چیزی که می‌تواند آن را کاهش دهد عرضه است. وقتی قراردادی در این اندازه اتفاق می‌افتد، مثلاً [کریستیانو] رونالدو به [منچستر] یونایتد، ممکن است فکر کنید که او با فروش پیراهن‌ها پول می‌گیرد، اما اینطور نیست. شما نمی‌توانید تعداد زیادی پیراهن اضافی تولید کنید."

مارک افزود: "قرار است این توافق حداقل‌های بسیار مهمی را تضمین کند، اما ما نمی‌توانیم تقاضا برای پیراهن‌های مسی را برآورده کنیم. به سقف رسیده‌ایم. هیچ کس نمی‌تواند این تقاضا را برآورده کند. ما در حال حاضر پیراهن‌های زیادی می‌فروشیم، شاید بیشتر از هر تیم دیگری در جهان برای یک بازیکن و این ما را در سطح بعدی قرار می‌دهد. ما تقاضای زیادی برای محصولات سبک زندگی داریم، درآمد با برند جردن بسیار زیاد است، اما وقتی بازیکنی مانند مسی را به خدمت بگیرید، تقاضا بیشتر می‌شود."

آرمسترانگ همچنین فاش کرد که قراردادهای بازاریابی و حمایت مالی باشگاه پس از آمدن مسی 13 درصد افزایش یافته و به آنها اجازه داد تا قراردادهای بی شماری را امضا کنند.
علاوه بر این، او اضافه کرد که فالوورهای پی‌اس‌جی در شبکه‌های اجتماعی 1.4 میلیون نفر در هفته افزایش می‌یابد و به دنبال آن افزایش قابل توجهی در فروش تکت و تقاضا وجود دارد.
به طور کلی، پاریسن‌جرمن معتقد است که پس از امضای قرارداد با مسی، 600 میلیون پوند درآمد داشته است.

اوایل این هفته ناصر الخلیفی رییس باشگاه به مارکا گفت: "اگر ما قراردادی را انجام می‌دهیم، به این دلیل است که می‌توانیم. به پرونده مسی نگاه کنید. همینطور بود، گفتند از نظر مالی غیرممکن است و ما با مسی پول درآورده‌ایم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала