Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رختکن بایرن علیه لواندوفسکی

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
لواندوفسکی به اعلام خبر جدایی‌اش به صورت علنی و تمایل برای حضور در بارسلونا، هم‌تیمی‌هایش را خشمگین ساخته و در حال حاضر رختکن علیه این ستاره پولندی است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی تا ماه جون 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و باید یک فصل دیگر برای باواریایی‌ها بازی کند. لوا اما خواهان جدایی از این تیم است و به صورت علنی اعلام کرده که دوران حضور او در آلیانز آرنا به پایان رسیده است.
این ستاره پولندی بر سران باشگاه فشار می‌آورد تا به پیشنهاد بارسلونا گوش دهند و به وی اجازه دهند تا راهی نیوکمپ شده و زیر نظر ژاوی به فوتبالش ادامه دهد.
رفتار لواندوفسکی برای همه عجیب است و آشکارا حرف زدن او برای جدایی سبب شده تا همه علیه این ستاره پولندی قرار گیرند. طبق گزارش The Athletic، رختکن بایرن نیز بر علیه لواندوفسکی است و ستاره‌های بزرگ تیم چون توماس مولر و مانوئل نویر شدیداً از تصمیم لوا ناراحت اند.
بازیکنان تیم احساس می‌کنند حرف زدن به صور علنی به کسی کمک نمی‌کند و موضوع باید پشت درهای بسته حل شود. آن‌ها همچنین می خواهند که این مشکل در اسرع وقت حل شود و با خیال راحت به تمرینات پیش فصل که در 12 جولای آغاز خواهد شد، بازگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала