Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سبقت چلسی از بارسا در راه جذب مدافع فرانسوی

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
چلسی با پرداخت کمتر از میلیون پوند، می‌تواند ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد و شانس بیشتری نسبت به بارسلونا، دیگر مشتری این بازیکن فرانسوی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ژول کونده ستاره فرانسوی سویا، یکی از بازیکنانی است که در مشتریان مطرحی در بازار نقل‌وانتقالات دارد و تیم‌های بزرگی حاضر اند برای جذب این بازیکن هزینه کنند.
در این میان چلسی و بارسلونا علاقۀ شدیدتری به کونده دارند و در حال گفت‌وگو با باشگاه اندلسی اند و تلاش دارند تا وی را جذب کنند.
در همین حال فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مطرح و کارشناس حوزه نقل و انتقالات می‌گوید که این مدافع میانی با قیمت کمتر از 60 میلیون پوند در دسترس است، رقمی که می‌تواند آبی‌ها را وسوسه کند تا هر چه زودتر برای جذب وی اقدام کنند.
این موضوع شانس باشگاه لندنی را برای جذب کونده افزایش داده است زیرا بارسلونا مشکلات اقتصادی دارد و می‌خواهد با وارد کردن بازیکن و پرداخت پول اندک، ستاره فرانسوی را جذب کند.
در همین حال خوزه ماریا کروز، رئیس سویا، به اسپورتینگ ویتنس گفت که کونده مایل است در تیمی رقابتی‌تر بازی کند و اصرار داشت که خروج نباید بستگی به پول داشته باشد.
او گفت:" در مورد کونده، مسئله پول نیست. مسئله این است که او می‌خواهد در تیمی رقابتی‌تر از سویا بازی کند. من مطمئن هستم که او برای تیم هایی مانند چلسی، بارسلونا، بایرن مونیخ و این نوع تیم‌ها مناسب است. او می خواهد در یک تیم رقابتی‌تر بازی کند. باز هم، مطمئنم که بازیکن به سویا احترام می گذارد. او از ما راضی است."
چلسی در حال در شرایط بهتری نسبت به بارسلونا قرار گرفته که ژاوی سرمربی بارسلونا، کونده را اولویت خود برای تقویت خط دفاع در نظر گرفته و اصرار دارد که مدیران باشگاه این بازیکن را در هر صورت جذب کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала