Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه‌کشی ویمبلدون انجام شد؛ احتمال برخورد جوکوویچ و آلکاراس در یک چهارم نهایی+ عکس

CC0 / / Une raquette de tennis
Une raquette de tennis  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
با برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های ویمبلدون، مدعیان حریفان خود را شناختند و از دوشنبه هفته آینده به رقابت‌ آغاز خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های تنیس ویمبلدون، از 27 جون الی 10 جولای مصادف با 6 الی 19 ماه سرطان برگزار خواهد شد و برترین تنیسوران جهان برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
با این حال قرعه‌کشی این رقابت‌ها در بخش مردان و زنان ساعتی قبل برگزار شد و مدعیان حریفان شان را شناختند.
براساس قرعه‌کشی که صورت گرفته، نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی که در سید نخست قرار گرفته بود، در مرحله اول به مصاف سوون‌وو کُن خواهد رفت و برای راهیابی به دور یک چهارم پایانی حریفانی چون کوکیناکیس، کیتسمانوویچ و اوپلکا را پیش روی خود می‌بیند.
رافائل نادال که در سید دوم رقابت‌ها حضور داشت، در دیدار اول باید به مصاف فرانسیسکو سروندولو برود. مارین چیلیچ نایب قهرمان سال 2017 که اخیراً آماده نشان داده حریف احتمالی نادال در دور چهارم خواهد بود. متئو برتینی ایتالیایی نایب‌ قهرمان دوره گذشته و یکی از مدعیان اصلی این دوره نیز در مرحله اول با کریستین گارین روبه‌رو خواهد شد.
در بخش زنان نیز ایگا اشویانتک زن شماره یک تنیس جهان کار خود در سومین گرند اسلم فصل را مقابل یانا فت با رتبه 254 آغاز خواهد کرد. سرینا ویلیامز نیز در دیدار اول به مصاف هارمونی تن نفر 113 رده‌بندی از فرانسه خواهد رفت. حریفان احتمالی او در دور دوم و سوم نیز سارا سوریبس تورمو و کارولینا پلیشکووا خواهند بود. سیمونا هالپ هم که برای اولین بار بعد از قهرمانی سال 2019 به ویمبلدون بازگشته در دور اول مصافی دشوار مقابل کارولینا موکووا خواهد داشت.
دنیل مدودف مرد شماره یک تنیس جهان و الکساندر زورف نفر دوم به دلیل محرومیت در این رقابت‌ها حضور ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала