Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمپانی به فکر بازگرداندن شکوه به برنلی+ ویدیو

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
وینسنت کمپانی بازیکن اندرلیخت Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
وینسنت کمپانی سرمربی تیم فوتبال برنلی باورمند است که با وجود جدایی برخی بازیکنان، می‌تواند این تیم را بازسازی نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ وینسنت کمپانی سرمربی جدید باشگاه برنلی بابت این‌که دوباره این تیم را بازسازی کند؛ نگران نیست.
این تیم که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد، تعدادی زیادی ستاره‌هایش از جمله بن می، جیمز تارکوفسکی و نیک پوپ را از دست داد.
حالا نبود آنها مشکل بزگری را در خط دفاعی و کناره‌ها به وجود آورده زیرا زوج دفاع میانی (هفت ساله) و دروازه‌بان (شش ساله) آنها با هم یکجا جدا شدند.

کمپانی که هفته گذشته رسما سکان هدایت این تیم را گرفت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "زمانی که از لیگ برتر خارج می‌شوید، با افت احتمالی درآمد همراه است. شما باید از بازیکنان انتظار داشته باشید که پیشرفت کنند، اما ما هنوز چند بازیکن باتجربه و کیفیت بالایی داریم و مشتاقانه منتظر جذب بازیکنان هیجان انگیز هستیم."

البته کمپانی امیدوار است در روزهای آینده خریدهای جدیدی را انجام دهد.

سرمربی برنلی اظهار داشت: "ما به جذب چند بازیکن نزدیک هستیم، اما تا زمانی که تست‌های پزشکی انجام نشده و قراردادها امضا نشود، به طور رسمی آنها را اعلام نمی‌کنیم. امیدواریم بتوانیم در 24 تا 48 ساعت آینده شروع کنیم."

گفتنی‌ست که برنلی پس از دو سال حضور در باشگاه دوران نوجوانی‌اش اندرلخت، دومین نقش مدیریتی این بازیکن 36 ساله بلجیمی به شمار می‌رود و هواداران امیدوارند که کمپانی بتواند تیم مورد علاقه‌ی شان را پس از پایان دوره پنج ساله لیگ برتر با سقوط در فصل گذشته، مستقیماً به لیگ برتر بازگرداند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала