Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: "لیگ قهرمانان هدف روشن ماست"+ عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه مهاجم تازه تمدید کرده‌ی پاریسن جرمن می‌گوید که او با این تیم در تلاش کسب لیگ قهرمانان اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آن‌که کیلیان امباپه قرارداد جدیدی را با پاریسن‌جرمن به امضا رساند، حالا اما می‌گوید که در نهایت تیم فرانسوی را به افتخار لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند.
قهرمان فرانسه در سال‌های پسین با وجود هزینه‌های سنگین اما نتوانسته اثری از خود در رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا به جا بگذارد و در آخرین نسخه‌ی آن نیز مقابل رئال مادرید سر تعظیم فرود آورد اما امباپه اجازه نمی‌دهد این ناامیدی جاه طلبی او را کاهش دهد.

امباپه در مصاحبه‌ای با BFMTV گفت: "برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا و بهترین گلزن تاریخ پاریسن‌جرمن بخشی از اهداف من است، اما بیشتر از این‌ها وجود دارد."

او می‌گوید: "لیگ قهرمانان یک هدف روشن است، که مشخص و اعلام شده است. ما به هیچ صفت دیگری برای توصیف لیگ قهرمانان نیاز نداریم. ما می‌خواهیم آن را ببریم و راهی داریم."

امباپه پنجشنبه شب در مراسم فروش بازیکنان NBA در نیویورک شرکت کرد. در آنجا، او توضیح داد که سبقت گرفتن از ادینسون کاوانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ پاریسن‌جرمن چه معنایی برای او دارد.

امباپه در این باره گفت: "بهترین گلزن پاریسن‌جرمن چیزی تماشایی است. من فکر می‌کنم که اگر به انجام کارها به روشی که قبلا انجام می‌دادم ادامه دهم، مشکلی نخواهد بود. در فصل گذشته ما آنقدرها ترسناک نبودیم، به مراتب کمتر دست نخورده بودیم. می‌خواهیم به ترسناک بودن در فرانسه برگردیم، کاری که در این دو سال گذشته انجام نداده‌ایم."

در نهایت از امباپه پرسیده شد که آیا ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسی‌ها فشاری برای امضای قرارداد جدیدش داشت یا خیر؟

امباپه در حالی‌که می‌خندید گفت: "بله، او هنوز رییس من است. و حالا تمام شد."

همچنان ستاره فرانسوی اضافه کرد: " PSGبرای من مهم است. شاید من زمان کافی برای رمانتیک بودن با هواداران را نداشتم. می‌خواستم ابتدا بازی کنم، اما این باشگاه برای من ارزش زیادی دارد، همه این را می‌دانند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала