Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشکاری با بیشترین جستجوگر انترنتی؛ رونالدو، مسی یا لبران؟

© REUTERS / Eddie KeoghАктер Идрис Элба делает селфи с футболистами на церемонии награждения премией The Best по версии ФИФА в Великобритании
Актер Идрис Элба делает селфи с футболистами на церемонии награждения премией The Best по версии ФИФА в Великобритании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
در میان ورزشکاران برتر جهان، از میان رونالدو، مسی، نیمار یا لبرون کدام یکی بیشترین جستجوگر انترنتی را داشته است؟
به گزارش اسپوتنیک؛ شکی نیست که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو بازیکن محبوب روی کره زمین هستند اما به نظر شما از میان رونالدو، مسی، لبران جیمز و نیمار کدام یکی در انترنت بیشترین جستجو را داشته‌اند؟
به اساس ادعای بتینگ می‌شود خیلی زود به نتیجه رسید که کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد بیشترین جستجوگر را در حال حاضر در انترنت دارد.
او 459 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و اولین بازیکن رسمی فوتبال است که به وضعیت میلیاردر رسیده است.
طبق گزارش فوربس، مجموع درآمد سوپراستار پرتگالی در دوران‌ حرفه‌ای اش در حدود 1250 میلیون دالر است که شامل درآمدهای او در دو دهه گذشته می‌شود.
از این رو، جای تعجب نیست که CR7 بالاترین میانگین حجم جستجو در انترنت را نیز دارد. نام رونالدو 11 میلیون بار در ماه جستجو می‌شود که او را به خوبی از رقابت با دیگران جدا می‌سازد.
در فهرستی که ستاره منچستریونایتد در صدر قرار دارد، رایان رمزیک بازیکن NFL در رده دوم و نیمار وینگر برزیلی در رتبه سوم قرار دارد. رمزیک 6.1 میلیون بار جستجو شده در حالی‌که نیمار 5.8 میلیون جستجو در ماه دارد.
لیونل مسی به طور متوسط ​​4.8 میلیون جستجو در ماه دارد در حالی‌که لبران جیمز تنها بسکتبالیستی است که بیش از 5 میلیون (5.3) جستجو در ماه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала