Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اولیه آرسنال برای جذب ستاره لیدز رد شد

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
پیشنهاد آرسنال اولیه آرسنال برای به خدمت گرفتن رافینیا ستاره برازیلی لیدز رد شد زیر مطابق خواست‌های این باشگاه نبود.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا، وینگر برازیلی لیدز یونایتد، یکی از بازیکنان است که در پنجره نقل‌وانتقالات، بیشتر توجه به سمت او است و تیم‌هایی چون بارسلونا، آرسنال و چلسی به دنبال این بازیکن 25 ساله هستند.
لیدز برای فروش این بازیکن تحت فشار نیست، زیرا دو سال از قراردادش باقی مانده است و مطابق درخواست‌های خود وی را خواهد فروخت.
ستاره برازیلی که علاقه مند به حضور در بارسلونا است، از سوی آرسنال پیشنهاد رسمی دریافت کرده و توپچی‌ها نخستین گام را برای به خدمت گرفتن رافینیا برداشته اند.
با این حال از انگلیس خبر می‌رسد که پیشنهاد اولیه آرسنال از سوی لیدز رد شده و باشگاه انگلیسی معتقد است گه توپچی‌ها کمتر از آنچه آن‌ها مطالبه کرده‌اند، پیشنهاد داده است.
باشگاه لیدز ارزش رافینیا را حدود 60 میلیون یورو اعلام کرده و به پیشنهادات پائین‎‌تر از آن گوش نخواهد داد.
گفته می‌شود که بارسلونا به توافق شخصی با بازیکن دست یافته و منتظر فعال شدن اهرم‌های اقتصادی است تا با لیدز وارد گفت‌وگو شود و وی را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала