Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جذاب چلسی به مدافع یووه؛ پول نقد به همراه یک ستاره+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دی لیخت
دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
چلسی برای جذب ماتیاس دی‌لیخت، ورنر را با 36 میلیون پوند به یوونتوس پیشنهاد داده و امیدوار است مدافع هالندی را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در یک ماه گذشته دو مدافع خودش را از دست داده و در حال حاضر به دنبال تقویت خط دفاعی‌اش است. توماس توخل سرمربی این تیم می‌خواهد دو مدافع جوان و توان‌مند به خدمت بگیرد تا توان رقابت با منچسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد را داشته باشد.
گزینۀ جدی توخل، ماتیاس دی‌لیخت مدافع هالندی یوونتوس است و از مدیران باشگاه خواسته است تا برای جذب این بازیکن جوان تلاش کنند.
دی‌لیخت تا 2024 با یوونتوس قرارداد دارد و مذاکراتش برای تمدید به بن‌بست خورده و به دنبال جدایی است. چلسی با توجه به همین موضوع به جذب ستاره هالندی علاقه نشان داده و و پیشنهاد رسمی خودش را بزودی ارائه خواهد داد.
جانلوکا دی مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی 38 میلیون پوندی به اضافه ورنر برای این بازیکن 22 ساله هالندی است.
دی لیخت مشتاق انتقال به چلسی است، اگرچه آبی‌ها ممکن است مجبور شوند هزینه خود را برای این مدافع افزایش دهند.
در همین حال، یوونتوس مشتاق جذب ورنر مهاجم چلسی است، اگرچه گزارش شده است که دستمزد او که در حال حاضر 270000 پوند در هفته است، ممکن مشکل مشکل ایجاد کند.
ورنر در سال 2020، با 50 میلیون پوند به چلسی پیوست، اما در استمفورد بریچ به مشکل خورد و در دو فصل کامل با این باشگاه تنها 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.
فصل گذشته، این بازیکن 26 ساله تنها 15 بار در لیگ از ابتدأ به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала