Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی دوستاره اسپانیایی رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
دنی سبایوس و مارکو آسنسیو، می‌توانند در همین تابستان رئال مادرید را ترک کنند و باشگاه آماده است تا آن‌ها را به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تا اینجای کار اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را به خدمت گرفته و به نظر نمی‌رسد که خرید بزرگی در پنجره‌ نقل‌وانتقالات داشته باشد.
مدیران این باشگاه در حال حاضر روی فروش بازیکنان مازاد کار می‌کنند و به نظر می‌رسد که حداقل 6 بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، سانتیاگو برنابئو را ترک کنند.
طبق گزارش آ.اس، ستاره‌هایی چون بورخا مایورال، ماریانو دیاز، خسوس وایخو، لوکا یوویچ، کوبو، رینیرستاره‌هایی اند که جدایی شان قطعی است و جایی در برنامه‎های آنچلوتی ندارند.
بازیکنانی چون دنی سبایوس و مارکو آسنسیو اما وضعیت شان مشخص نبود و به نظر نمی‌رسد که رئال به دنبال فروش آن‌ها باشد.
از اسپانیا اما خبر می‌رسد که هر دو بازیکن خواهان جدایی اند و تلاش دارند تا با حضور در تیم دیگر، برای بازی در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر، شانس به دست آورند.
هر دو بازیکن زمان زیادی برای بازی در فصل بعد نخواهند داشت زیرا خط حمله و خط میانی کهکشانی‌ها شلوغ است و نیمکت نشین خواهند بود.
میلان و آرسنال مشتریان سبایوس اند و رئال بتیس نیز خواهان دنی سبایوس است. رئال مادرید مشکلی با جدایی این بازیکنان ندارد و می‌خواهد حداقل 40 میلیون یورو از فروش این دو بازیکن به دست آورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала