Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت و جریمه سنگین برای گلف بازانی رویداد گلف لایف+ ویدیو/عکس

© AP Photo / Matt SlocumАмериканский гольфист Фил Микельсон во время турнира в Италии
Американский гольфист Фил Микельсон во время турнира в Италии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
مسولین برگزاری تور جهانی DP (گلف)؛ اعضای رویداد گلف لایف در باشگاه سنتوریون را جریمه و محروم کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تور جهانی DP امروز مجازات سنگین اعضای گلف LIV را تأیید کرد که به دنبال همتایان آمریکایی شان تور PGA را می‌خواستند دچار مشکل سازند.
تعدادی از بزرگ‌ترین نام‌های تور - از جمله سرجیو گارسیا، لی وست‌وود و ایان پولتر - قبل از مراسم افتتاحیه در اوایل این ماه، جنجال بحث‌برانگیز LIV Golf را به راه انداختند.
در پاسخ به کسانی که تصمیم گرفتند با امپراتوری جدید گلف "گرگ نورمن" قرارداد امضا کنند، تور PGA برای معترضین تعلیق صادر کرد و ستارگان آمریکایی مانند بروکس کوپکا، داستین جانسون، فیل میکلسون و برایسون دچامبو همگی مجازات شدند.
به اساس این جریمه؛ تمام کسانی که در مسابقات بدون اجازه از تور مستقر در Wentworth شرکت داشتند مبلغ 100000 پوند جریمه شدند.
علاوه بر این، معترضین گلف سعودی نیز از شرکت در مسابقات آزاد جنسیس اسکاتلند، مسابقات قهرمانی بارباسول (7 تا 10 جولای) و قهرمانی باراکودا (14 تا 17 جولای) محروم خواهند شد و هر سه تورنمنت با تور PGA این موضوع را تایید کرده‌اند.
دومین رویداد از سری گلف بحث برانگیز LIV هفته آینده در پورتلند برگزار می‌شود، پس از افتتاحیه آن در Centurion Club، سنت آلبانز در اوایل جون؛ با این حال، تور جهانی DP آن دسته از بازیکنانی را که بدون اجازه به جدایی خود ادامه می‌دهند، تهدید کرد.

کیت پلی مدیرعامل تور در بیانیه‌ای گفت: "هر اقدامی که هر کسی در زندگی انجام می‌دهد نتیجه‌ای دارد و در ورزش حرفه‌ای فرقی نمی‌کند، به خصوص اگر فردی تصمیم بگیرد قوانین را زیر پا بگذارد. این همان چیزی است که در اینجا برای چندین نفر از ما رخ داده است. بسیاری از اعضایی که در هفته‌های اخیر با آنها صحبت کرده‌ام این دیدگاه را بیان کرده‌اند که کسانی که این مسیر را انتخاب کرده‌اند نه تنها به آنها و تور ما بی‌احترامی کرده‌اند، بلکه به اکوسیستم شایسته گلف حرفه‌ای که بستر بازی ما در نیم‌سال گذشته بوده است، بی‌احترامی کرده‌اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала