Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در ایتالیا؛ مندز رونالدو را به "رُم" پیشنهاد داد

© AP Photo / Daniel Ochoa de OlzaReal Madrid's coach Jose Mourinho from Portugal embraces Cristiano Ronaldo from Portugal after a Champions League round of 16, second leg soccer match against CSKA Moscow's at the Santiago Bernabeu Stadium, in Madrid, Wednesday, March 14, 2012
Real Madrid's coach Jose Mourinho from Portugal embraces Cristiano Ronaldo from Portugal after a Champions League round of 16, second leg soccer match against CSKA Moscow's at the Santiago Bernabeu Stadium, in Madrid, Wednesday, March 14, 2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
عضو شوید
ممکن است کریستیانو و آقای خاص این بار در پایتخت ایتالیا با هم متحد شوند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو بعد از یک فصل ناامید کننده در منچستریونایتد و عملکرد ضعیف این تیم در نقل و انتقالات به دنبال خروج از این تیم است.
در همین حال، روزنامۀ ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده است که جورج مندز مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو فوق ستارۀ پرتگالی منچستریونایتد این بازیکن را به قهرمان نخستین دورۀ لیگ کنفرانس اروپا یعنی آ.اس رُم پیشنهاد داده است.
رُم با هدایت ژوزه مورینیو مثل منچستریونایتد فصل گذشته نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل جاری کسب کند اما در رقابت‌های تازه‌تأسیس لیگ کنفرانس اروپا موفق عملکرد و توانست قهرمان این مسابقات لقب بگیرد.
رونالدو و مورینیو قبلاً در رئال مادرید با هم دوران موفقی را سپری کرده اند و شاید حالا وقتش رسیده تا نوابغ فوتبال پرتگال رونالدو به عنوان بازیکن و مورینیو به عنوان سرمربی دوباره در رُم پایتخت ایتالیا با هم همکار شوند.
این در حالی است که اخیراً مندز رونالدو را به بایرن مونیخ نیز پیشنهاد داد و که این پیشنهاد محترمانه از سوی بایرن رد شد و شب گذشته نیز خبری مبنی بر صحبت وکیل رونالدو و مالک جدید چلسی منتشر شد.
با تمام این شایعات، منچستریونایتد و اریک تن‌هاگ خواهان حفظ رونالدو هستند و میلی به فروش این بازیکن ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала