Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صندوق 100 میلیونی سقف هزینه‌ی احتمالی تن‌هاگ در اولدترافورد+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
عضو شوید
احتمال داده می‌شود که اریک تن هاگ در تابستان امسال قبل از فروش برخی بازیکنان 100 میلیون پوند خرج کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرار خبرهایی که از منچستریونایتد نشر شده، اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد یک صندوق نقل و انتقالاتی به ارزش 100 میلیون پوندی برای خرج کردن در تابستان در اختیار دارد، رقمی که ممکن است ضربه‌ای به برنامه‌های بازسازی او وارد کند.
تن هاگ فردا کارش را در باشگاه آغاز می‌کند و بازیکنانش قرار است برای تمرینات پیش فصل حاضر شوند، اما یونایتد تاکنون نتوانسته بازیکنی را به تیم‌اش اضافه کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که قرارداد فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا نزدیک است، در حالی‌که پیشنهاد قراردادی برای کریستین اریکسن بازیکن آزاد مورد تقاضا ارائه شده است.
همچنان نشریه سان ادعا کرده که بودجه موجود برای تن هاگ ممکن است قبل از هر گونه فروش به 100 میلیون پوند برسد، اگرچه تعدادی از بازیکنان قرار است تخلیه شوند.
گفته می‌شود که عامل اصلی انتقال اریکسن به یونایتد امری است که او در پایان فصل می‌خواهد از برنرتفورد جدا شود.
سان اضافه می‌کند که شیاطین سرخ می‌دانند که باشگاه‌ها تلاش می‌کنند آنها را برای باج گرفتن نگه دارند، زیرا به خوبی می‌دانند که آنها موقعیت‌های زیادی دارند که نیاز به تقویت دارند.
با این حال، آرنولد از پرداخت بیش از حد یونایتد برای اهداف‌اش خسته شده است.
آنها همچنین با از دست دادن حضور در لیگ قهرمانان اروپا، پس از کسب رتبه ششم فصل گذشته، ضربه خوردند. شکست آنها تا 100 میلیون پوند از دست دادن درآمد آنها را به همراه خواهد داشت.
حالا با همین وضعیت یونایتد از تعقیب دو بازیکن تیم آژاکس (آنتونی و ژورین تیمبر) نا امید شده است.
اعتقاد بر این است که غول هالندی رقم 69 میلیون پوند برای مدافع سابق‌اش می‌خواهد در حالی‌که آنها 50 میلیون پوند برای دیگر ستاره شان درخواست دارند، مبلغی که یونایتد حاضر به پرداخت آن نیست.
سان حتی ادعا کرده که شیاطین سرخ انتظار داشتند قیمت درخواستی او نصف آن باشد.
آرنولد همچنین به گروه معترض گفت که یونایتد در گذشته "از طریق پول نقد" سوخته و به نظر می‌رسد باشگاه مصمم است از اشتباهات مشابه در دوران سلطنت تن هاگ جلوگیری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала