Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیرعامل سیتی: "رئال باید به پی‌اس‌جی، چلسی، سیتی و لیورپول می‌باخت"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
عضو شوید
مدیرعامل باشگاه سیتی می‌گوید که رئال برابر 4 تیم برتر اروپا در لیگ قهرمانان باید شکست می‌خورد
به گزارش اسپوتنیک؛ فران سوریانو مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی رئال مادرید را مستحق شکست مقابل پاریسن‌جرمن، چلسی، سیتی و لیورپول بود.
فران سوریانو فصل را در پادکست دکتر فوتبال مرور کرده و نظر خود را در مورد قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان به عنوان تیتر اصلی عنوان کرد.
برای سرمربی سیتی شانس با تیم سفید همسو شد و می‌خواست این واقعیت را توجیه کند که یک فصل دیگر، باشگاهش بدون عنوان بزرگ قاره باقی ماند.

فران سوریانو گفت: "مردم اکنون در مورد موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کنند و من فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم کمی شانس داشته‌ایم. شاید بتوانم بگویم که آنها مستحق شکست مقابل پاریسن‌جرمن، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول بودند."

سوریانو ادامه داد: "مردم دیگر به خاطر نمی‌آورند که در پایان دهه 1980 مادرید یک تیم فوق العاده داشت، یکی از بهترین‌های تاریخ، با امیلیو بوتراگوئنو و این‌که آنها نتوانستند لیگ قهرمانان را ببرند."

مدیرعامل سیتی همچنین گفت که آنها وسواسی برای جام ملت‌های اروپا ندارند و هدف بزرگ آنها همیشه برتری است: "لیگ قهرمانان هسته اصلی اهداف ما نیست، زیرا شانس نقش دارد. بازی‌های انگشت شماری وجود دارد که می‌تواند بد باشد، مانند نیمه نهایی و شما بیرون هستید. هر کسی که لیگ را برد بهترین تیم است. این چیزی است که ما را تغذیه می‌کند، کاری است که ما برای امرار معاش انجام می دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала