Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسن امین رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

© Photoحسن امین
حسن امین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال افغانستان به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، حسن امین، که از او به عنوان یکی بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان نام‌برده می‌شود، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
این ستاره تیم ملی فوتبال افغانستان، در یاداشتی در صفحۀ فیسبوک خود این خبر را همگانی کرده است. او دلیل کناره‌گیری از فوتبال را مصدومیت همیشه‌گی از ناحیه زانو عنوان کرده است.
امین، خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را بدترین سخت‌ترین تصمیش می‌داند و می‌گوید مصدومیت همیشه‌گی او را بر این تصمیم واداشته است.
پیام خداحافظی حسن امین:
"دوستان و همراهان گرامی، می خواهم به اطلاع شما برسانم که در تابستان امسال بازنشسته می شوم. با اطمینان می توان گفت که این تصمیم چقدر برای من سخت بود، با این حال، زانوی من اجازه نمی دهد تصمیم بگیرم.پوشیدن پیراهن تیم های که برای آن بازی کرده ام، باعث افتخار من است.
می‌خواهم از همه باشگاه‌ها، مربیان، هم تیمی‌ها، پزشکان، فیزیوترها، اعضای کادر فنی، مشاوران و افراد بزرگی که توانستم در ایستگاه‌های مختلف خارج از زمین فوتبال ملاقات کنم، تشکر می‌کنم. افراد زیادی شایسته ذکر در این جا هستند. با بزرگ‌ترین تشکر می‌خواهم به خانواده‌ام که همیشه حتی در سخت‌ترین زمان‌ها می‌توانم روی حمایت‌شان حساب کنم، ابراز کنم.
نگاهی به یک زمان هیجان انگیز پر از لحظات فوق العاده احساسی و عالی. به خصوص لحظات غاز با تیم ملی افغانستان تجربیاتی که با کلمات قابل توصیف نیست. افغانستان، کشوری جنگ زده که بیش از 40 سال است که رنج و اندوه در دستور کار روز است.
من این امتیاز را داشتم که برای چند ساعت همه نگرانی ها و نگرانی های مردم را از بین ببرم و بگذارم آنها برای لحظه ای کوتاه فراموششان کنند. احساس بزرگی که باعث افتخار و در عین حال متواضع من است. اکنون با خوش بینانه به آینده نگاه می کنم و مشتاقانه منتظر چالش های جدید در زندگی ام هستم."
از باشگاه‌هایی که امین در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال دارمشتات 98 آلمان و باشگاه فوتبال زاربروکن اشاره کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала