Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل اصلی پیوستن "لواندوفسکی" به بارسا مشخص شد

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
سزاری کوچارسکی، ایجنت سابق روبرت لواندوفسکی، توضیح داد که تمایل مهاجم بایرن مونیخ برای بازی در لالیگا چیز جدیدی نیست و او مصمم است ثابت کند که از کریم بنزما بهتر است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شدیدا به جذب لواندوفسکی می‌اندیشد و مدیران این تیم تلاش دارند تا ستاره لهستانی را برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرند. خود بازیکن نیز به صورت علنی اعلام کرده که خواهان حضور در بارسلونا است و باشگاه بایرن مونیخ باید روند انتقالش به بلوگرانا را تسریع کند.
ابراز علاقه لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا، بسیاری‌ها را شوکه کرده زیرا وی هرگز در گذشته تمایل به حضور در تیم دیگری نشان نداده بود.
سزاری کوچارسکی، ایجنت سابق لوا، در مورد این تمایل ستاره لهستانی صحبت کرده و می‌گوید که این موضوع چیز جدید نیست و وی برای این که ثابت کند از کریم بنزما بهتر است، راهی اسپانیا خواهد شد.
کوچارسکی به رادیو سِر گفت:" لواندوفسکی رویایی ندارد. برای او فوتبال یک شغل است و او بسیار حرفه‌ای است. رئال مادرید و بارسلونا در یک سطح هستند. او می‌خواهد ثابت کند که از بنزما بهتر است، به همین دلیل می‌خواهد به بارسلونا برود. فکر می‌کنم او با بارسلونا قرارداد می‌بندد، فکر می‌کنم این امکان پذیر است."
کوچارسکی همچنین فاش کرد که لواندوفسکی پس از حضور در لالیگا، می‌خواهد به لیگ آمریکا برود و در آن‌جا به فوتبال حرفه‌ای خودش پایان بخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала