Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای پرحاشیۀ ستاره بارسا؛ پیکه گوشی همراه یک عکاس را شکست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
مدافع اسپانیایی بارسلونا پس از جدایی از شکیرا، با مشکلات عجیبی رو به رو شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزها و هفته‌های گذشته برای پیکه و همسر سابقش به بدترین شکل ممکن پیش رفته است.
مدافع 35 ساله بارسلونا که پس از افشا شدن رسوایی رابطه‌اش با یکی از کارکنان خود مجبور شد جدایی خود از همسر کلمبیایی مشهورش را اعلام کند این روزها از نظر عصبی با مشکلات جدی روبرو شده است.
در تازه‌ترین حاشیه به وجود آمده برای پیکه، رسانه "Socialité" طی گزارشی خبر از درگیری این بازیکن با "جوردی مارتین" خبرنگار اسپانیایی که در رده پاپاراتزی‌ها معروف و فعال است، داده؛ طی این درگیری پیکه گوشی تلفن همراه مارتین را از دست او گرفته و محکم به زمین کوبیده است!
شبکه پنجم تلویزیون اسپانیا طی گزارشی این خبر را تایید کرد. طبق این گزارش جوردی مارتین در طول یک مسیر به دنبال موقعیت مناسبی برای گرفتن چند عکس از پیکه به صورت مخفیانه بوده تا بتواند تصویر شرایط روحی نامناسب او را شکار و به منابع دلخواه خود نحویل دهد.
در این موقعیت پیکه که بسیار عصبانی بوده او را به دام انداخته، گوشی همراه مارتین را از دستش گرفته و محکم به زمین می‌کوبد. مارتین در توضیح این اتفاق گفت: "گوشی من را محکم به زمین کوبید و با ماشین خود به سرعت فرار کرد.
حتی از چند چراغ قرمز نیز بدون توجه به علائم عبور کرد!" از طرفی رسانه "Socialité" هم در گزارش خود تاکید کرد پیکه در پاسخ به یکی از سوال‌های مارتین با الفاظ بسیار رکیک عصبانیت خود را بر سر این پاپاراتزی خالی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала