Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت درخواستی بایرن برای فروش لواندوفسکی + عکس

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ رقم فروش ستاره لهستانی تیمش به بارسلونا منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مهمترین خرید بارسلونا در پنجره تابستانی رابرت لواندوفسکی است. ژاوی و لاپورتا قصد دارند هر طور شده، گلزن لهستانی که به شدت خواهان ترک بایرن است را به خدمت گیرند تا مشکل گلزنی تیم برطرف شود.
در تازه ترین مورد هم، نشریه اسپانیایی "موندو" در جلد خود از رقم درخواستی باشگاه بایرن مونیخ پرده برداشت و با تیتر بزرگ نوشت: لواندوفسکی 60 میلیون یورو قیمت دارد.
طبق این گزارش، بعد از پس از مذاکره باشگاه با نماینده مونیخ در شهر مایورکا، بایرن پذیرفت تا او را در بازار فروش قرار دهد و حداقل پول را نیز دریافت کند. آنها معتقدند که 60 میلیون یورو حداقل ارزشی است که باید مذاکره آغاز شود.
این نشریه اسپانیایی در ادامه به باشگاه بارسلونا هشدار داد تا در خرید بازیکنانی چون فرانک کسیه از میلان و آندریاس کریستینسن از چلسی تسریع کنند و زمان را به عقب نیاندازند.
لواندوفسکی قصد دارد در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با بایرن مونیخ از این باشگاه جدا شود و این موضوع جنجال زیادی را در آلمان و البته اسپانیا به پا کرده است.
لواندوفسکی در طول روزهای اخیر بارها به صورت علنی اعلام کرده که تصمیم دارد بایرن را ترک کند و به بارسا ملحق شود و تمام تلاش بارسا بر این است که مانع از حضور این بازیکن در تمرینات پیش فصل بایرن شده و کار انتقال او را تا قبل از شروع این تمرینات نهایی کرده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала