میتوانید در جریان یک هفته لاغر شوید

© Sputnik / Ilkham Mustafa /  مراجعه به بانک تصاویر Верующие перед вечерним разговением в день праздника Ураза-байрам в Баку
Верующие перед вечерним разговением в день праздника Ураза-байрам в Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
متخصص تغذیه روسی راه های کاهش وزن در جریان یک هفته را فهرست کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، النا سویردووا تخصص تغذیه روسی توصیه کرده است که برای کاهش وزن سریع، از خوردن شکلات دوری کنید.
به گفته این متخصص کاهش وزن سریع برای بدن مضر است. او توضیح می دهد: "شما می توانید در مدت کوتاه چند پوند وزن اضافی را کم کنید و مشکلات سلامتی جدی تری داشته باشید." این متخصص می گوید، با این همه، بهبود سریع تن بدن از طریق یک رژیم غذایی "پاک"، فعالیت بدنی و مراقبت مناسب امکان پذیر است.
داکتران انگلیسی معالجه سرطان را به گرد وغبار طلا اموخته اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
غذایی سالم بخورید و سرطان را فراموش کنید
اول از همه، سویدووا توصیه می کند که همه تنقلات مضر با شکلات یا چیپس را از رژیم غذایی حذف کنید و آنها را با میوه ها یا غلات جایگزین کنید. علاوه بر این، او توصیه می کند برنامه ای برای سه وعده غذایی کامل در روز تهیه کنید. علاوه بر این، شما باید به اصطلاح "قاعده بشقاب" را رعایت کنید، که طبق آن 50 فیصد غذا باید سبزیجات، 25 - پروتئین و 25 - کاربوهایدرات باشد.
از جمله، متخصص تغذیه توصیه می کند که لفت را به نفع راه زینه رها کنید، ورزش های صبحانه را انجام دهید و زمانی را برای پیاده روی یا بایسکل سواری در نظر بگیرید. این متخصص تاکید می کند که این فعالیت ها به عضلات کمک می کند تا در فرم خوبی قرار گیرند و همچنین به سلامت و تولید اندورفین کمک می کنند.
این متخصص در خاتمه از اهمیت روش های مراقبتی یادآور شد. مخصوصاً ضروراست هفته ای سه بار اسکراب بدن انجام شود و بعد از هر دوش گرفتن پوست با لوسیون مرطوب گردد.
در اوایل ماه جون، مارگاریتا کورولوا، متخصص تغذیه، روشی موثر برای کاهش وزن در تعطیلات تابستانی نام برد. او به من توصیه کرد که رژیم غذایی خود را تنظیم کنم و غذای سالم بخورم. هدف ما کاهش حجم معده از طریق تغذیه جزئی است. این کارشناس توضیح می دهد که این سه وعده غذایی اصلی و دو یا سه میان وعده سالم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала