هلال احمر: کمک به زلزله‌ زدگان در هماهنگی با ما توزیع گردد

© Photo / Facebook account of Afghan Red Crescent Societyجمعیت هلال احمر
جمعیت هلال احمر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
معاون جمعیت هلال احمر افغانستان می گوید که کمک به زلزله ‌زدگان در هماهنگی با ما توزیع گردد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، نورالدین ترابی معاون جمعیت هلال احمر افغانستان در یک نشست خبری گفت که جمعیت هلال احمر افغانستان 55 تیم را از ولایت‌های مختلف برای ارزیابی به ولایت‌های پکتیکا و خوست اعزام کرده تا خانواده‌های آسیب دیده به طور دقیق شناسایی شده و از فساد و سوء استفاده در روند توزیع کمک‌ها جلوگیری شود.
وی با اظهار اینکه برخی کشورهای همسایه، منطقه و شماری از مؤسسات خیریه، کمک‌های خود را به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در ولایت‌های پکتیکا و خوست ارسال کرده اند، افزود که برای رسیدگی لازم به وضعیت زلزله‌زدگان، ایجاد سرپناه، درمانگاه، مدارس و همچنین بازسازی زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده به کمک‌های بیشتر نیاز است.
معاون جمعیت هلال احمر افغانستان از مؤسسات امدادرسان داخلی و خارجی و افراد خیر خواست تا برای رسیدگی به نیازهای خانواده‌هایی که توسط این نهاد شناسایی شده‌اند، کمک نقدی کنند.
وی همچنین اطمینان داد که کمک‌ها از طریق جمعیت هلال احمر افغانستان به طور شفاف و عادلانه بین خانواده‌های متضرر توزیع شده و جلو هرگونه فساد و بی‌عدالتی گرفته خواهد شد.
پیش از این نیز "ژانگ جون" نماینده دائم چین در سازمان ملل بر لزوم تحویل کمک‌های خارجی به مسئولان هیئت حاکمه افغانستان تأکید کرده و آن را شرط لازمن برای اجرای مؤثر کمک‌ها خوانده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала