پولند از ناتو خواست تا روسیه را دشمن بشناسد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر آیا ناتو به اردوی صلیبیان مبدل میگردد؟
 آیا ناتو به اردوی صلیبیان مبدل میگردد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
سولوخ رئیس دفتر امنیت ملی پولند از ناتو خواست روسیه را دشمن خطاب کند.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات پولند انتظار دارند که ناتو در نشستی که در 28 و 30 جون در مادرید برگزار می شود، روسیه را به مثابه دشمن به رسمیت بشناسد.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
وزارت خارجه روسیه به درخواست پولند برای انتقال تسلیحات هسته‌ای به اوکراین واکنش نشان داد
نشست سران ناتو یک فرآیند خاص است، اما باید به سوالات اصلی پاسخ دهد. سولوخ سیاستمدار تصریح کرد: اول از همه، به صراحت - و این همان چیزی است که ما منتظر آن هستیم - روسیه را به عنوان یک دشمن تعریف کنیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مفهوم استراتیژیک جدید ائتلاف توصیه های را در مورد دفاع و بازدارندگی ارائه دهد.
سولوخ خاطرنشان کرد که ورشا انتظار دارد که ناتو به هر گونه نفوذ به خاک کشورهای این بلوک واکنش عاجل نشان دهد. به ویژه، پولند انتظار دارد که در نشست سران تصمیم برای افزایش حضور نظامی در جناح شرقی ائتلاف اتخاذ شود.
پیش از این، ینس استولتنبرگ، منشی عمومی ناتو گفته بود که فعلاً گفتگوی گسترده بین ناتو و روسیه غیرممکن است. "هدف ما، ما را به دوران رقابت استراتژیک هدایت خواهد کرد و به وضوح نشان خواهد داد که ائتلاف روسیه را مهم ترین و مستقیم ترین تهدید برای امنیت ما می داند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала