Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ ساخت‌ و ساز برنابئو؛ رختکن و سقف متحرک برای فصل جدید آماده می‌شوند

© REUTERS / Juan MedinaSantiago Bernabeu stadyumu
Santiago Bernabeu stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
ساخت و ساز ورزشگاه برنابئو به سرعت ادامه دارد و به نظر می‌رسد که رختکن جدید و سقف متحرک برای فصل جدید آماده گردد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید از تعطیلات میان فصل استفاده کرده و سرعت ساخت و ساز ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را سرعت بخشیده است. تصمیم رئال بر این است که قبل از برگزاری نخستین دیدار خانگی فصل 2022-2023، کار ساخت ورزشگاه را در مرحلۀ برساند که رختکن جدید و سقف متحرک قابل استفاده باشد.
در حقیقت پس از جشن قهرمانی اروپا، رختکن رئال مادرید کاملا تخریب شد و برای فصل آینده بازیکنان با یک رختکن کاملا جدید مواجه می‌شوند. رختکن جدید نه تنها همه امکانات قبلی نظیر الماری‌های شخصی و سالون بدن‌سازی دارد، بلکه سالون گرم کردن و بهترین تکنولوژی برای گفت‌وگوهای تاکتیکی را خواهد داشت.
همچنان چمن ورزشگاه رئال نیز متحرک خواهد شد و این چمن زمانی که فوتبالی در حال برگزاری نیست، جمع خواهد شد. تغییر دیگر سقف متحرک است که برای شروع فصل جدید کاملا آماده خواهد شد و حتی بعید نیست که در طول فصل آینده باشگاه از امکان سقف متحرک استفاده کند. هر چند که ایده کلی این است که از این امکان در پایان بازسازی استفاده شود.
گفته می‌شود که ظرفیت ورزشگاه نیز افزایش خواهد یافت و تلاش بر این است تا 80 درصد کار ورزشگاه تمام شود و بقیه کارها نیز در جریان جام جهانی تکمیل گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала