Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف آرسنال از خرید ستاره برازیلی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال از صف مشتریان رافینیا کناره گیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس ادعای نشریه اسپانیایی اسپورت، آرسنال از رقابت برای جذب رافینیا، وینگر لیدزیونایتد انصراف داد.
با آماده شدن گابریل ژسوس برای تکمیل انتقال خود از منچسترسیتی، توپچی ها به علاقه خود به یک مهاجم برزیلی دیگر در لیست رقیب لیگ برتر پایان دادند.
انتظار می رود دکو، ایجنت رافینیا هفته آینده با مسئولان بارسلونا دیدار کند. بارسا امیدوار است که لیدز یونایتد قیمت 50 میلیون یورویی این بازیکن 25 ساله را قبول کند.
اشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا، تاتنهام و چلسی قصد دارند این بازیکن 25 ساله را به خدمت بگیرند و مذاکراتی را نیز با مدیران لیدز و مدیر برنامه و نمایندگان او انجام داده‌اند.
اتلتیک پیش از این مدعی شده بود که آرسنال از همه رقبا در این زمینه پیشی گرفته و با پیشرفت مذاکرات پیشنهادی رسمی را به مدیران لیدز ارائه کرده است اما حالا مشخص شده که این پیشنهاد از سوی مدیران این باشگاه لیگ برتری رد شده است.
رافینیا در سال 2020 از رن فرانسه و با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به لیدز منتقل شد و هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و همین باعث شده که آنها عجله زیادی برای فروش او نداشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала