Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا در یک‌قدمی پیوستن به یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا به یوونتوس "بله" را گفت. به زودی قرارداد ستاره آرجنتینی با باشگاه جدیدش قطعی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی‌ماریا که با پایان یافتن فصل 22-2021 به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌جرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌اش را در لیگی دیگر دنبال کند.
ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس از مدیریت باشگاه خواسته بود آنخل دی ماریا را به‌ خدمت بگیرند و بیانکونری پس از برقراری تماس‌های اولیه، هفته‌ها در انتظار پاسخ این بازیکن آرجنتینی بود.
اکنون و درتازه ترین مورد، فابیانا دلاواله، خبرنگار معتبر گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده آنخل دی ماریا پاسخ مثبتش به یوونتوس را اعلام کرده و حالا طرفین در حال بحث بر سر جزئیات نهایی قرارداد هستند.
دی ماریا با تیم فوتبال یوونتوس قراردادی یک ساله امضا کرده و در این مدت ۷ میلیون یورو به او دستمزد می‌دهد. قصد دی ماریا این است که در بهترین فرم خود به جام جهانی برسد، قراردادش را با یووه تکمیل کند و سپس به فوتبال آرجنتین بازگردد.
او امیدوار است بعد از پایان دوران فوتبالش در یوونتوس برای تیم محبوبش روزاریو سنترال بازی کند که در حال حاضر توسط هم تیمی پیشین‌اش کارلوس توس اداره می‌شود.
دی ماریا در هفت سال حضورش در پاری‌سن‌جرمن، در 295 بازی به میدان رفت و آمار 93 گل‌زده و 119 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала