Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریورپلاته محتمل‌ترین مقصد برای سوارز

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
طبق گزارش رسانه‌ها، باشگاه آرجنتنیی مقصد نزدیک برای لوئیس سوارز عنوان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان سال 2020 و در دوران پرحاشیه و عجیب بارسلونا بود که لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای و گلزن این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد.
این مهاجم 34 ساله در همان اولین فصل حضور خود در مادرید نمایش درخشانی داشت و با گلزنی‌های مکرر از عوامل اصلی قهرمانی تیم دیگو سیمئونه لقب گرفت.
با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود.
همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد. نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و باشگاه اتلتیکو مادرید چند هفته پیش و قبل از دیدار برابر سویا جدایی این ستاره اروگوئه‌ای را تایید کرد.
موندو دپورتیوو مدعی شده است که ریورپلاته حالا در آستانه جذب لوییس سوارز قرار دارد. باشگاه آرجنتینی که با خروج خولیان آلوارز یک جای خالی در خط حمله خودش خواهد داشت، قصد دارد لوییس سوارز را با امضای یک قرارداد 2 ساله جذب کند.
پیش از این ها احتمال پیوستن لوییس سوارز به استون ویلا و همکاری با استیون جرارد مطرح شده بود اما تیم بیرمنگامی احتمال جذب او را رد کرده و تا این لحظه، ریورپلاته آرژانتین محتمل ترین مقصد برای مهاجم اروگوئه ای به حساب می آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала