Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به مارسلو؛ پرافتخارترین بازیکن رئال بدون مشتری!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
تیم‌های حاضر در لیگ آمریکا که ستاره برازیلی به آن‌ها پیشنهاد داده شد علاقه‌ای به جذب او ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، مارسلو، بازیکن برازیلی تیم رئال مادرید در حالی بعد از 16 سال این تیم را ترک کرد که تا کنون هیچ باشگاهی برای خرید وی پیش‌قدم نشده است.
با جدایی مارسلو از رئال مادرید گمانه‌زنی در باره آینده وی به یکی از مهمترین سوژه‌های خبری تبدیل شد. ابتدا از این بازیکن به عنوان یکی از مهمترین خریدهای تیم فوتبال میلان یاد می‌شد اما اکنون نشریه الموندو مدعی شده که بازیکن برازیلی تیم رئال بدون مشتری مانده است.
در گزارش این نشریه درباره مارسلو آمده است که پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به هفت باشگاه در لیگ فوتبال آمریکا معرفی شده اما هیچ‌کدام علاقه به جذب این بازیکن نداشته و این یک شوک بزرگ برای بازیکن ملی‌پوش فوتبال برازیل است.
مارسلو هم‌چنین به میلان پیشنهاد داده شد و صحبت‌های زیادی در این زمینه هم شد اما میلان حاضر نیست که رقم دستمزد پیشنهادی این بازیکن را پرداخت کند و به همین خاطر این انتقال منتفی شد.
مارسلو که از سال 2006 در جمع کهکشانی‌های مادرید حضور داشت موفق به کسب 25 جام با این تیم شد. او با رئال مادرید 6 بار لالیگا، پنج بار سوپر جام اسپانیا، پنج لیگ قهرمانان اروپا، چهار بار جام باشگاه‌های جهان، سه بار سوپرکاپ اروپا و 2 بار کوپا دل‌ری را فتح کرده است.
مارسلو از تیم های فوتبال حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد و احتمال حضور وی در فوتبال عربستان، قطر یا امارات دور از ذهن نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала