Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال کناره‌گیری چلسی از از خرید ستاره یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دی لیخت
دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
چلسی به دلیل قیمت بالای تعیین شده از سوی یوونتوس برای فروش ماتیس دلیخت، ممکن است از خرید این مدافع هالندی دست بکشد.
به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل، سرمربی چلسی، از ستایشگران این ماتیاس دی لیخت است.
مدافع هالندی در حال حاضر در یوونتوس دستمزدی معادل 250هزار یورو در هفته می‌گیرد و یکی از دلایلی که بیانکونری حاضر شده او را امسال به تیمی دیگر بفروشد خلاص شدن از دستمزد بالای او است.
به نقل از جانلوکا دی‌مارتزیو؛ باشگاه چلسی با مالکان جدیدش در فوتبال ایتالیا به دنبال بازیکن است. بعد از رفتن آنتونیو رودیگر به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد، باشگاه لندنی، جذب یک مدافع قابل اعتماد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده اند.
از همین منظور هم آنها در لیگ ایتالیا به دنبال مدافع جدید هستند و اولین گزینه‌شان ماتیس دلیخت، دفاع وسط هلندی یوونتوس است.
مذاکرات میان دو باشگاه برای این جابجایی مدتی است که آغاز شده و چلسی تمایل دارد که بخشی از رقم این خرید را در قالب انتقال تیمو ورنر مهاجم آلمانی‌اش به یووه پرداخت کند.
با این حال ظاهراً باز هم رقم مورد نظر بانوی پیر بالاتر از چیزی است که چلسی قصد هزینه کردن برای خرید یک مدافع میانی دارد و به همین دلیل تیم انگلیسی میلان اشکرینیار مدافع اینتر را هم در برنامه خود قرار داده است.
در واقع طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ چلسی با اینتری‌ها وارد مذاکره هم شده است، البته او در عین حال اعلام کرده که مذاکرات آبی‌های لندن با یوونتوس با وجود عدم پیشرفت در چند روز اخیر، در روزهای آتی ادامه پیدا خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала