Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجازات سنگین ردبول برای رانندۀ جوان؛ فسخ قرارداد به دلیل توهین نژادی+ عکس

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
تیم ردبول روز سه شنبه اعلام کرد که آن‌ها قرارداد راننده جوان "جوری ویپس" را به دلیل توهین نژادی فسخ کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، جوری ویپس که در سال 2018 به تیم ردبول پیوست و در این فصل برای مسابقات جایزه بزرگ هایتک در فرمول 2 مسابقه می‌دهد، چندی قبل در جریان گفت‌وگوی زنده، از واژه‌هایی که نشان دهند توهین نژادی بود، استفاده کرد.
وی توسط ردبول مورد بازرسی قرار گرفت و عضویتش در تیم راننده‌های جونیور به حالت تعلیق رفت. تحقیقات ردبول امروز به پایان رسید و در نتیجه این کمپنی نام‌دار تصمیم به فسخ قرارداد با رانندۀ 21 ساله گرفت.
در بیانیۀ ردبول آمده‌است:" در پی تحقیقاتی که انجام دادیم، تصمیم به این شد تا با جوری ویپس به عنوان راننده آزمایشی و ذخیره خود فسخ کرد. این تیم هیچ گونه نژادپرستی را نمی پذیرد."
ردبول در حالی با ویپس فسخ کرد که این رانندۀ جوان اخیراً در انستاگرام از گفته‌هایش عذرخواهی کرد و اظهار داشت که هدف توهین نژادی نبوده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала