Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی آماده ارائه پیشنهاد به منچسترسیتی برای جذب استرلینگ

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
ملی پوش انگلیسی یکی از اهداف هجومی برای باشگاه لندنی است.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی پس از تماس با منچسترسیتی برای جذب رحیم استرلینگ برای جذب این مهاجم آماده می‌شود.
گفته می‌شود که توماس توخل می‌خواهد ملی‌پوش انگلیسی را جانشین روملو لوکاکو کند، بازیکنی که می‌خواهد به صورت قرضی به اینتر ملحق شود و همچنین در مورد آینده حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ تردید وجود دارد.
هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن 27 ساله که 12 ماه از قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی باقی مانده ارائه نشده است. این ملی پوش انگلیسی هنوز علناً نگفته است که آیا تمایلی به انتقال دارد یا خیر، اگرچه به نظر می رسد که او پس از نادیده گرفتن سفارش سیتی، زمان بیشتری برای بازی می خواهد.
استرلینگ در فصل گذشته بیش از هر مهاجم سیتی دقایق بیشتری را به عنوان مهاجم بازی کرد اما با آمدن ارلینگ هالند، رقابت‌ها افزایش می‌یابد، اگرچه ژسوس به زودی انتقال خود را به توپچی‌ها تکمیل خواهد کرد.
او در چند بازی بزرگ فصل گذشته از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، از جمله هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید و پیروزی در روز آخر برابر استون ویلا.
استرلینگ در گذشته تمایل خود را برای بازی در خارج از کشور در مقطعی از دوران حرفه ای خود آشکار کرده بود و رئال مادرید و بارسلونا قبلاً به او علاقه نشان داده بودند.
این انتقال، می‌تواند پایانی بر 7 سال حضور درخشان استرلینگ در منچسترسیتی باشد؛ دورانی که با 131 گل در 339 بازی و کسب 10 جام رنگارنگ همراه بود.
استرلینگ از سال 2017 تا 2020 و در 3 فصل پیاپی به ترتیب 23، 25 و 31 گل برای آبی‌آسمانی‌ها زد تا نشان دهد قابلیت‌های بیشتری را به بازی‌اش اضافه کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала