Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند "رونالد کومان" از سران بارسا در مورد خرید لواندوفسکی

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
سرمربی پیشین بارسلونا معتقد که پرداخت مبالغ بالا برای بازیکنی به سن و سال "روبرت لواندوفسکی" منطقی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا همچنان به‌دنبال جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ هستند؛ کسی که خواهان کوچ به نیوکمپ بوده و در انتظار توافق دو باشگاه است.
بایرن تاکید دارد که مایل به فروش نیست و بارسا به اندازه‌ای پول ندارد که برای این مهاجم 33 ساله ولخرجی کند. بی‌شک فرآیندی ساده در انتظار طرفین نیست و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که باواریایی‌ها برای شروع مذاکرات کمتر از 60میلیون یورو قبول نخواهند کرد.
رونالد کومان ستاره اسبق آبی‌اناری‌ها که در دوره‌ای ناموفق هدایت این تیم را نیز برعهده داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی کاتالان در مورد خرید لواندوفسکی از سوی بارسا صحبت کرد.
سرمربی اسبق بارسا در این باره گفت:
"لوا یک بازیکن بزرگ است؛ یک گلزن تمام‌عیار که در سال‌های گذشته میانگین 25 تا 30 گل را برای تیمش به ثمر رسانده اما سن و سالش مشخص است. 35 ساله است؟ من در مورد پرداخت رقم 50 تا 60 میلیون یورو و دستمزدی که حتما بالا خواهد بود."
کومان در پایان گفت:
"به یک بازیکن 35 ساله شک و تردیدهای خاص خودم را دارم. در بهترین حالت، 2 فصل از بازی او باقی مانده و به نظرم خرید روبرت با چنین شرایطی با شک و تردیدهای فراوان همراه است."
تابستان تا این جای کار پر از اتفاقات هیجان انگیز و احساسی برای هواداران بارسلونا بود که نقش اول آن را روبرت لواندوفسکی برعهده داشته است.
این بازیکن لهستانی به وضوح گفته که دوست دارد تیمش را تغییر دهد و به بارسلونا ملحق شود اما بایرن مونیخ نیز اعلام کرده که اجازه انجام این انتقال را نخواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала