تراژدی مهاجرت؛ کشف 46 جسد از داخل یک کامیون در جنوب تگزاس

© AFP 2023 / Saul LoebПолиция штата Мэриленд блокирует дорогу
Полиция штата Мэриленд блокирует дорогу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
مقام‌های ایالت تگزاس اعلام کردندکه شمار اجساد پیدا شده از داخل یک تریلر کامیون به 46 تن افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ABC به نقل از مقامات محلی گزارش داده است که تعداد اجساد مهاجران کشف شده در یک تریلرکامیون در ایالت تگزاس آمریکا به 46 نفر افزایش یافته است، اولین مظنونان بازداشت شده اند.
شواهد نشان می‌دهد تلاش عده‌ای از مهاجران غیرقانونی برای رساندن خودشان به آمریکا حداقل 46 کشته بر جای گذاشت و 16 نفر شامل 4 کودک و 12 بزرگسال راهی بیمارستان کرد.
منابع رسانه‌ای از آمریکا گزارش می‌دهند، نیروهای پلیس و امنیتی یک کامیون حامل مهاجران غیرقانونی را در نزدیکی ایستگاه قطار خیابان "ساوتوست ساید" شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس پیدا کردند.
هنوز مشخص نیست که مردم چگونه جان خود را از دست داده‌اند، اما سن‌آنتونیو و سایر شهرهای سراسر تگزاس در ماه جون گرمای شدیدی را تجربه کرده‌اند که در سطح یا نزدیک به رکورد بوده است.
سخنگوی گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته است که تیمی از تحقیقات امنیت داخلی در محل حاضر شده است، اما او فعلاً نمی‌تواند جزییات بیشتری ارایه کند.
این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی از قول مقام‌های این کشور، از افزایش بی‌سابقه عبور مهاجران از مکسیکو به تگزاس خبر می‌دهند.
پیدا کردن این کامیون "ممکن است مرگبارترین فاجعه در میان هزاران نفر باشد که در دهه‌های اخیر در تلاش برای عبور از مرز مکزیک به سمت ایالات متحده جان خودشان را از دست داده‌اند".
به گفته "ویلیام مک مانوس" رئیس پلیس سن آنتونیو ساعت 6 عصر روز دوشنبه (به وقت محلی) یکی از کامندان شهرداری این شهر بعد از شنیدن صدای فریاد کمک‌خواهی یکی از سرنشینان کامیون، متوجه آن شد و پلیس را در جریان قرار داد.
این مقام پلیس در ایالت تگزاس اعلام کرد، نیروهای پلیس بعد از رجوع به محل جسد یک نفر را نزدیک کامیون پیدا کردند و پس از باز کردن در آن، ده‌ها جسد دیگر را داخل کامیون کشف کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала