Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروج بارسا از رقابت برای جذب ستاره یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - دی لیخت
دیبالا - دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
بارسلونا برنامۀ برای جذب ماتیاس دی‌لیخت ندارد و چلسی می‌تواند بدون فشار ستاره هالندی را از یوونتوس به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از زمانی که دی‌لیخت در آژاکس درخشید، یکی از مشتریان وی بود اما یوونتوس با پرداخت 75 میلیون یورو در تابستان 2019، این بازیکن را جذب کرد و به این ترتیب بلوگرانا در آرزوی جذب این مدافع ماند.
ستاره هالندی پس از پیوستن به یووه، خیلی زود پیشیمان شد و به دنبال راهی بود تا بتواند تورین را ترک کند. این بازیکن چندی قبل به باشگاه ایتالیایی اطلاع داد که از شرایط خودش راضی نیست و می‌خواهد جدا شود.
به دنبال انتشار این خبر، چلسی به دی‌لیخت ابراز علاقه کرد و رسانه‌های کاتالانی نیز از علاقه مجدد بارسا به این بازیکن خبر دادند.
حالا منابع آگاه از درون باشگاه بارسلونا می‌رساند که این تیم برنامۀ برای جذب دی‌لیخت ندارد زیرا هم قیمت او هنگفت است و هم دستمزد بسیار بالایی دارد.
دی‌لیخت نزدیک به 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و ارزش او بین 50 تا 60 میلیون یورو تخمین زده شده است. به این ترتیب چلسی تنها مشتری دی‌لیخت در پنجره نقل‌وانتقالات خواهد بود و بدون فشار می‌تواند تا برای جذب ستاره هالندی اقدام کند.
آبی‌ها در تلاش هستند تا تیمو ورنر آلمانی را به همراه 36 میلیون یورو به یوونتوس پیشنهاد دهند و دی‌لیخت را به خدمت بگیرند.
این در حالی‌ست که بارسلونا به دنبال ژول کونده مدافع فرانسوی سویا است و ژاوی ترجیح می‌دهد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала