Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی تاتنهام برای شکار از بوندس‌لیگا+ عکس

© REUTERS / Dylan Martinezهواداران باشگاه تاتنهام
هواداران باشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال تاتنهام پیشنهادی 34.5 میلیون پوندی را برای جذب ستاره آمریکایی جنوبی آماده می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه لیگ برتری تاتنهام همچنان با تمام توان در تلاش جذب "پیرو هنکاپی" از بوندس‌لیگا است تا بتواند او را در تابستان به خدمت بگیرد اما طبق ادعای "کیکر" لک‌لک‌ها در حال آماده سازی پیشنهاد 34.5 میلیون پوندی برای جذب او در تابستان امسال است.
تاتنهام فصل گذشته را با کسب جایگاه چهارمی به پایان برد و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. از این‌رو آنتونیو کونته فهرستی از اهداف بالقوه‌ای را آماده کرده که می‌خواهد قبل از فصل جدید وی را به خدمت بگیرد تا به باشگاه کمک کند تا در فصل جدید برای کسب جام‌ها رقابت کند.
"الساندرو باستونی" مدافع میانی 23 ساله ایتالیا و میلان، یکی از اهداف اصلی کونته در آستانه فصل جدید است. با این حال، باشگاه انگلیسی نتوانسته با آث میلان بر سر خرید باستونی به توافق برسد و در حال اصرار برای جذب سایرین در لیست علاقه مندی‌های خود است.
گزینه دوم کونته پیرو هینکاپی مدافع 20 ساله بایرلورکوزن است. این مدافع اکوادوری در اولین فصل‌اش در بوندسلیگا در ترکیب اصلی باشگاه آلمانی حضور داشت.
هینکاپی 33 بازی برای لورکوزن در رقابت‌های مختلف انجام داد و دو گل به ثمر رساند. این بازیکن جوان توسط برخی از باشگاه‌های اروپایی از جمله تاتنهام و آث میلان مورد توجه قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала