Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق یونایتد با فرانکی دیونگ+ عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد برای جذب فرانکی دی‌یونگ و تایرل مالاسیا به توافق دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ اریک تن‌هاگ سرمربی منچستریونایتد دوست دارد تا قرارداد فرانکی‌ دی‌یونگ را نهایی سازد تا او در بازی‌های پیش فصل در ترکیب حضور داشته باشد.
حالا اما خبر می‌رسد که یونایتد به طور اصولی برای جذب این ستاره هالندی از بارسلونا و تایرل مالاسیا مدافع چپ فاینورد به توافق رسیده است.
انتظار می‌رود که تلاش‌های 7 هفته‌ای یونایتد برای دی‌یونگ با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به همراه موارد اضافی نهایی شود و البته قابل درک است که هزینه اولیه به صورت اقساط پرداخت خواهد شد.
سرمربی جدید شیاطین سرخ با 15 میلیون یورو برای مالاسیا 22 ساله مورد تأیید قرار گرفته و او را از چنگ لیون خارج کرده است و منابع می‌گویند که یونایتد بعدازظهر سه‌شنبه با فاینورد بر سر مبلغ توافق کرده است.
هر دو قرارداد منوط به انجام تست‌های پزشکی توسط بازیکنان است و دی یونگ و مالاسیا پس از حضور در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در ترکیب هالند در اوایل ماه جاری همچنان در تعطیلات هستند.
یونایتد به سمت اهداف دیگری حرکت خواهد کرد و کریستین اریکسن همراه با دو نفر دیگر (آنتونی و لیساندرو مارتینز) نیز بازیکنانی هستند که زیر نظر یونایتد قراردارند.
تن هاگ از تقویت کننده های وابسته به آژاکس یا فوتبال هالند حمایت می‌کند و یونایتد هیچ یک از اهداف پیشنهادی او را وتو نکرده است. منابع باشگاهی ادعا می‌کنند که تمام بازیکنان مورد علاقه به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
یونایتد برای تقویت در دفاع کناری آماده بود و در میان علاقه لیون به خرید مالاسیا - که توسط همان آژانسی که دی یونگ نمایندگی می‌کند - تشویق شد. مالاسیا قرار است رقابتی را برای لوک شاو فراهم کند.
اعتقاد بر این است که بازگشت یونایتد به تمرینات پیش فصل و حضور تن هاگ در کارینگتون، فعالیت نقل و انتقالات باشگاه را تسریع کرده زیرا تاریخ عزیمت برای تور پیش فصل نزدیک است. یونایتد در 8 جولای به بانکوک سفر می‌کند و تن هاگ مصمم است که خریدهای جدیدی را برای ادغام در تیم داشته باشد.
مالاسیا فصل گذشته در 32 بازی از فاینورد شروع کرد و در تمام بازی‌های خود به جز دو مسابقه لیگ اروپا، از جمله شکست نهایی مقابل رم، به میدان رفت. مالاسیا اولین بازی خود را برای هالند زیر نظر لوئیز فن خال در سپتامبر انجام داد و در اوایل این ماه در هر دو پیروزی در لیگ ملت‌ها از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.
یونایتد از قبل برنامه ریزی کرده بود که مدافعان کناری آرون وان-بیساکا و براندون ویلیامز را کنار بگذارد، اما ورود برنامه ریزی شده مالاسیا، الکس تلس را آسیب پذیر می‌کند.
اگرچه تلس 29 ساله، پس از اخراج اوله گونار سولسشر در نوامبر، مکرراً بازی می‌کرد، تن هاگ و کارکنانش او را به عنوان یک مدافع چپ ابتدایی در نظر نمی‌گیرند.
تلس فصل گذشته جایگاه خود را در تیم برزیل دوباره به دست آورد و احتمالاً باید به طور منظم بازی کند تا از ماندن خود در تیم مربی تیته برای جام جهانی در نوامبر اطمینان حاصل کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала