جانسون: پوتین اگر زن بود عملیات اوکراین را آغاز نمی‌کرد؛ کرملین پاسخ گفت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر جانسون: پوتین اگر زن بود عملیات اوکراین را آغاز نمی‌کرد
جانسون: پوتین اگر زن بود عملیات اوکراین را آغاز نمی‌کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
نخست وزیر انگلیس در اظهارات عجیبی مدعی شد اگر به‌جای ولادیمیر پوتین یک زن بر سر قدرت بود عملیات در اوکراین را آغاز نمی‌کرد و به باور وی جنگ برخواسته از "افکار مردانه مخرب" است.
به گزارش اسپوتنیک، "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با تلویزیون ZDF آلمان در اظهار نظری عجیب درباره "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که چنانچه پوتین زن بود، عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را آغاز نمی کرد.
او تصریح کرد: "اگر پوتین یک زن بود که مسلما نیست، حالا فرض که می‌بود، من فکر نمی‌کنم این عملیات و "تهاجم مردسالارانه دیوانه وار" را آغاز می‌کرد .بنابراین اگر می‌خواهید نمونه‌ کاملی از افکار مردانه مخرب را ببینید این همان کاری است که او در اوکراین انجام می‌دهد."
اظهارات نخست وزیر انگلیس واکنش کرملین را در پی داشت.
در همین رابطه، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی رئیس جمهور روسیه به طور تلویحی و با اشاره به "زیگموند فروید" پدر علم روانشناسی در پاسخ به سوال خبرنگاری در این باره گفت: فروید پیر در زمان حیاتش آرزوی چنین موضوعی برای تحقیق درباره اش را داشت.
جانسون چند روز پیش و در طول نشست سران گروه هفت (G۷) که در آلمان برگزار شد، هنگامی که با دیگر رهبران کشورهای عضو بر سر میز نشسته بودند، پیشنهاد داده بود که همگی کرنی و نکتایی های خود را از تن در بیاورند تا نشان دهند که در قبال اقدامات روسیه کاملا راحت و خونسرد عمل خواهند کرد.
این شوخی عجیب وی در پاسخ به تصویر پوتین که وی را در حال ماهیگیری نشان می‌دهد، صورت گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала